דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה פריס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה פריס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה פריס: מדריך מקיף

מהו מקור שם המשפחה פריס?

שם המשפחה פריס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "פריס", שפירושה "ברזל". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה של עובדי ברזל בימי הביניים. משפחת פריס הייתה בולטת באזור לנקשייר, אנגליה, ושם המשפחה אומץ על ידי רבים מצאצאיהם. שם המשפחה פריס נמצא גם במדינות אחרות, כולל אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. באירלנד, שם המשפחה נגזר מהשם הגאלי "Fearghas", שפירושו "איש ברזל". בסקוטלנד, שם המשפחה נגזר מהשם הגאלי "פרגוס", שפירושו גם "איש ברזל". בארצות הברית, שם המשפחה נגזר מהשם ההולנדי "Voorhees", שפירושו "מבית הברזל".

היסטוריה של שם המשפחה פריס

למשפחת פריס יש היסטוריה ארוכה ועמוקה. המשפחה הוזכרה לראשונה ברשומות של ספר דומסדיי משנת 1086, שהיה סקר של אנגליה ווילס שהוזמן על ידי ויליאם הכובש. המשפחה תועדה כבעלת אחוזה בלנקשייר, אנגליה, והמשפחה הייתה בולטת באזור במשך מאות שנים. משפחת פריס בלטה גם באירלנד. המשפחה הוזכרה לראשונה בתיעוד של דברי הימים של ארבעת המאסטרים במאה ה-12. המשפחה תועדה כבעלת אחוזה במחוז קורק, אירלנד, והמשפחה הייתה בולטת באזור במשך מאות שנים. משפחת פריס בלטה גם בסקוטלנד. המשפחה הוזכרה לראשונה ברשומות של ראגמן רול משנת 1296, שהייתה רשימה של אצילים סקוטים שנשבעו אמונים לאדוארד הראשון מאנגליה. המשפחה תועדה כבעלת אחוזה באיירשייר, סקוטלנד, והמשפחה הייתה בולטת באזור במשך מאות שנים. משפחת פריס בלטה גם בארצות הברית. המשפחה הוזכרה לראשונה בתיעוד של מושבת מפרץ מסצ'וסטס במאה ה-17. המשפחה תועדה כבעלת אחוזה במסצ'וסטס, והמשפחה הייתה בולטת באזור במשך מאות שנים.

שכיחות שם המשפחה פריס

שם המשפחה פריס נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,907 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם באירלנד, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,841 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריס. אלה כוללים את הממציא ואיש העסקים האמריקאי ג'ורג' פריס, השחקן והקומיקאי האמריקאי מתיו ברודריק, השחקן והבמאי האמריקאי בן סטילר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, השחקן והבמאי האמריקאי רון הווארד, והשחקן והבמאי האמריקאי טים ברטון. .

סמל פריס

למשפחת פריס יש מעיל נשק הכולל מגן שחור עם שלושה כוכבי זהב. על המגן עולה אריה זהב, והפסגה היא אריה זהב משתולל. המוטו של משפחת פריס הוא "Virtus Sola Invicta", שפירושו "הסגולה לבדה אינה נכבשת".

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה פריס נפוץ במדינות אחרות?

ת: כן, שם המשפחה פריס נפוץ גם באירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. באירלנד, שם המשפחה נגזר מהשם הגאלי "Fearghas", שפירושו "איש ברזל". בסקוטלנד, שם המשפחה נגזר מהשם הגאלי "פרגוס", שפירושו גם "איש ברזל". בארצות הברית, שם המשפחה נגזר מהשם ההולנדי "Voorhees", שפירושו "מבית הברזל".

ש: מהו הסמל של משפחת פריס?

ת: למשפחת פריס יש מעיל נשק הכולל מגן שחור עם שלושה כוכבי זהב. על המגן עולה אריה זהב, והפסגה היא אריה זהב משתולל. המוטו של משפחת פריס הוא "Virtus Sola Invicta", שפירושו "הסגולה לבדה אינה נכבשת".

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריס?

ת: כן, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריס. אלה כוללים את הממציא ואיש העסקים האמריקאי ג'ורג' פריס, השחקן והקומיקאי האמריקאי מתיו ברודריק, השחקן והבמאי האמריקאי בן סטילר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, השחקן והבמאי האמריקאי רון הווארד, והשחקן והבמאי האמריקאי טים ברטון. .

סיכום

שם המשפחה פריס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "פריס", שפירושה "ברזל". הוא נפוץ ביותר בבריטניה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. למשפחת פריס יש היסטוריה ארוכה ורב קומות, ולמשפחה יש מעיל נשק הכולל מגן שחור עם שלושה כוכבי זהב. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פריס, ביניהם הממציא ואיש העסקים האמריקאי ג'ורג' פריס, השחקן והקומיקאי האמריקאי מתיו ברודריק, השחקן והבמאי האמריקאי בן סטילר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, השחקן והבמאי האמריקאי רון. הווארד, והשחקן והבמאי האמריקאי טים ברטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן