דף הבית » מעניין » שחקן ישראלי שם משפחה אלכסנדר

שחקן ישראלי שם משפחה אלכסנדר

2023-05-13 04:40:00+02:00

מבוא

שם המשפחה של השחקן הישראלי אלכסנדר הוא שם מוכר בתעשיית הקולנוע הישראלית. הוא עוסק בעסק למעלה מ-20 שנה והיה מעורב במספר פרויקטים מוצלחים. הוא ידוע בתפקידיו בסרטים כמו "ביקור הלהקה" ו"החוב". הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו-"The L Word". הוא זכה בפרסים רבים על עבודתו, כולל גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט קולנוע על "ביקור הלהקה".

ביוגרפיה

אלכסנדר נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1971. הוא החל את קריירת המשחק שלו בתחילת שנות ה-90, והופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה ישראליות. הוא ערך את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו בסרט "ביקור הלהקה" ב-2001, שזיכה אותו במועמדות לגלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט קולנוע. מאז הוא הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל "החוב", "האישה הטובה" ו-"The L Word". הוא גם הופיע במספר הפקות בימתיות, ביניהן "הסוחר מוונציה" ו"השחף".

עובד

אלכסנדר הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל:

  • ביקור הלהקה (2001)
  • החוב (2007)
  • האישה הטובה (2009-2016)
  • The L Word (2004-2009)
  • הסוחר מוונציה (2004)
  • השחף (2005)

פרסים

אלכסנדר זכה במספר פרסים על עבודתו, כולל גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט קולנוע על "ביקור הלהקה". הוא גם היה מועמד למספר פרסים נוספים, כולל פרס BAFTA לשחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי על "החוב".

טבלת פרסים

פרס שָׁנָה סרט/הצגה
גלובוס הזהב 2008 ביקור הלהקה
פרס BAFTA 2008 החוב

סיכום

אלכסנדר הוא שם מוכר בתעשיית הקולנוע הישראלית. הוא עוסק בעסק למעלה מ-20 שנה והיה מעורב במספר פרויקטים מוצלחים. הוא ידוע בתפקידיו בסרטים כמו "ביקור הלהקה" ו"החוב". הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו-"The L Word". הוא זכה בפרסים רבים על עבודתו, כולל גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט קולנוע על "ביקור הלהקה". למידע נוסף על אלכסנדר, תוכלו לבקר בדף הוויקיפדיה העברית שלו או לצפות בראיונות שלו ביוטיוב . אלכסנדר הוא דמות חשובה בתעשיית הקולנוע הישראלית ויצירתו זכתה להכרה בקהילה הבינלאומית. הוא זכה בפרסים רבים על עבודתו, כולל גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט קולנוע על "ביקור הלהקה". הוא גם היה מועמד למספר פרסים נוספים, כולל פרס BAFTA לשחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי על "החוב". אלכסנדר הוא דמות חשובה בתעשיית הקולנוע הישראלית ויצירתו זכתה להכרה בקהילה הבינלאומית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן