דף הבית » מעניין » השחקן האנגלי ראמור דון: מבט על הקריירה שלו

השחקן האנגלי ראמור דון: מבט על הקריירה שלו

השחקן האנגלי ראמור דון: מבט על הקריירה שלו

השחקן האנגלי ראמור דון: מבט על הקריירה שלו

ראמור דון הוא שחקן אנגלי שנמצא בעסק למעלה מ-20 שנה. הוא הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והפך לשם דבר בבריטניה. במאמר זה, אנו מסתכלים על הקריירה שלו והתפקידים שגילם. ראמור דון נולד בלונדון, אנגליה בשנת 1975. הוא החל את קריירת המשחק שלו בתחילת שנות ה-90, והופיע במספר תפקידים קטנים בתוכניות טלוויזיה. סרטים. תפקידו הגדול הראשון היה בסרט "האנגלי שעלה גבעה אבל ירד מההר" מ-1995. הוא שיחק בתפקיד של צעיר שנשלח לכפר וולשי קטן למדוד גבעה ולהכריז עליה כהר. בסוף שנות ה-90 החל ראמור דון להופיע בתפקידים משמעותיים יותר. הוא שיחק בסרט "המומיה" מ-1999, וגילם את תפקידו של ארכיאולוג צעיר שנשלח למצרים כדי לחקור קבר עתיק. הוא גם הופיע בסרט משנת 2000, "החוף", בתפקיד של תרמילאי צעיר שמגלה חוף סודי בתאילנד. בתחילת שנות ה-2000, ראמור דון החל להופיע בסרטים מיינסטרים יותר. הוא כיכב בסרט מ-2002, "הארי פוטר וחדר הסודות", שיחק בתפקיד קוסם צעיר שעוזר להארי פוטר וחבריו להילחם בכוחות הרשע. הוא גם הופיע בסרט מ-2003, "Love Actually", בתפקיד של גבר צעיר שמתאהב באישה שהוא פוגש בחתונה. באמצע שנות ה-2000 החל ראמור דון להופיע בתפקידים רציניים יותר. הוא כיכב בסרט "היוצאים" מ-2006, וגילם את תפקידו של קצין משטרה המוטל על כך לחדור לארגון פשע. הוא גם הופיע בסרט "הקורא" משנת 2008, וגילם את תפקידו של גבר צעיר הרדוף על ידי זיכרונותיה של אישה שאהב פעם.בסוף שנות ה-2000, רמור דון החל להופיע בתפקידים יותר מכווני פעולה. הוא כיכב בסרט "שרלוק הולמס" משנת 2010, שיחק בתפקיד בלש המוטל על פתרון סדרה של רציחות מסתוריות. הוא גם הופיע בסרט משנת 2011, "משימה בלתי אפשרית – פרוטוקול רפאים", גילם את התפקיד של סוכן חשאי שנשלח למשימה להציל את העולם. ראמור דון המשיך להופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה מעל העשור האחרון. הוא הופיע בסרט מ-2013, "הזאב מוול סטריט", וגילם את התפקיד של סוכן מניות שמעורב בשערורייה פיננסית ענקית. הוא גם הופיע בסרט משנת 2016, "דוקטור סטריינג'", גילם את התפקיד של מכשף שעוזר לדוקטור סטריינג' להילחם באויב רב עוצמה. ראמור דון הפך לאחד השחקנים המוכרים ביותר בבריטניה. הוא הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והפך לשם דבר בבריטניה. הקריירה שלו מתפרשת על פני 20 שנה, והוא הפך לאחד השחקנים המוכרים ביותר בבריטניה.

קריירה מוקדמת

ראמור דון החל את קריירת המשחק שלו בתחילת שנות ה-90, והופיע במספר תפקידים קטנים בתוכניות טלוויזיה ובסרטים. תפקידו הגדול הראשון היה בסרט "האנגלי שעלה גבעה אבל ירד מההר" מ-1995. הוא שיחק בתפקיד של צעיר שנשלח לכפר וולשי קטן למדוד גבעה ולהכריז עליה הר.

סרטי מיינסטרים

בתחילת שנות ה-2000, רמור דון החל להופיע בסרטי מיינסטרים נוספים. הוא כיכב בסרט מ-2002, "הארי פוטר וחדר הסודות", שיחק בתפקיד קוסם צעיר שעוזר להארי פוטר וחבריו להילחם בכוחות הרשע. הוא גם הופיע בסרט מ-2003, "Love Actually", גילם את התפקיד של גבר צעיר שמתאהב באישה שהוא פוגש בחתונה. ראמור דון המשיך להופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה במהלך העבר עָשׂוֹר. הוא הופיע בסרט מ-2013, "הזאב מוול סטריט", וגילם את התפקיד של סוכן מניות שמעורב בשערורייה פיננסית ענקית. הוא גם הופיע בסרט משנת 2016, "דוקטור סטריינג'", גילם את התפקיד של מכשף שעוזר לדוקטור סטריינג' להילחם באויב רב עוצמה. ראמור דון הפך לאחד השחקנים המוכרים ביותר בבריטניה. הקריירה שלו מתפרשת על פני 20 שנה, והוא הפך לאחד השחקנים המוכרים ביותר בבריטניה. הוא הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והפך לשם דבר בבריטניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן