דף הבית » המלצת הצוות » שון: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

שון: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

2023-05-12 19:29:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שון?

שם המשפחה שון הוא ממקור אירי והוא נגזר מהשם הגאלי Seaghan. Seaghan הוא קמעונאי של השם האירי Seaghán, שנגזר מהשם האירי הישן Seagha, שפירושו "נץ". השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מאוית Seaghan. שם המשפחה שון נמצא גם באנגליה, שם הוא נגזר מהשם האנגלי הישן Seon, שהוא גרסה של השם האנגלי הישן Seonweard, שפירושו "מגן" . השם נמצא גם בצרפת, שם הוא מאוית Chaun.

השכיחות של שם המשפחה שון

שם המשפחה שון נפוץ למדי בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,939 הנפוץ ביותר. הוא גם נפוץ למדי באירלנד, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. באנגליה, זהו שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר. בסקוטלנד, זהו שם המשפחה ה-2,819 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שון

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שון. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי שון וויאנס, השחקן והבמאי האמריקאי שון לוי, השחקן והבמאי האמריקאי שון אשמור, השחקן והבמאי האמריקאי שון האטוזי, השחקן והבמאי האמריקאי שון כריסטיאן, והשחקן והבמאי האמריקאי שון פיירום. .

שון כשם פרטי

השם שון משמש גם כשם פרטי. זהו שם חד-מיני, והוא נגזר מהשם האירי Seaghan. זהו שם פופולרי בארצות הברית, שם הוא השם ה-97 הנפוץ ביותר עבור בנים והשם ה-531 הנפוץ ביותר עבור בנות.

שון בתרבות פופולרית

השם שון הופיע בסרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים רבים. זה היה השם של הדמות שון האנטר בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית Boy Meets World. זה היה גם השם של הדמות שון ספנסר בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית Psych. זה היה גם השם של הדמות שון מנדס בסרט הפופולרי The Duff.

סיכום

שם המשפחה שון הוא ממקור אירי והוא נגזר מהשם הגאלי Seaghan. זה נפוץ למדי בארצות הברית, אירלנד, אנגליה וסקוטלנד. הוא משמש גם כשם פרטי, והוא שם פופולרי בארצות הברית. השם שון הופיע בסרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים רבים. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שון, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן