דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה של Givens: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של Givens: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של Givens: מדריך מקיף

מהו מקור שם המשפחה של גיוון?

שם המשפחה גיבנס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה גיבנס נגזר מהשם הפרטי של האב, שנכתב במקור Giffen או Giffon. השם Giffen/Giffon הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "giffen", שפירושה "מתנה". שם המשפחה Givens נמצא לרוב בסקוטלנד, אירלנד ואנגליה. בסקוטלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר. באירלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות אנטרים, דאון ולונדונדרי. באנגליה, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר וצ'שייר.

היסטוריה של שם המשפחה גיבנס

מקורו של שם המשפחה ג'יבנס בסקוטלנד במאה ה-12. השימוש המתועד הראשון בשם המשפחה גיבנס היה בשנת 1296, כאשר אדם בשם ויליאם גיפן תועד בראגמן רולס של סקוטלנד. ה-Ragman Rolls היו סדרה של מסמכים שתיעדו את שמות האנשים שנשבעו אמונים למלך אדוארד הראשון מאנגליה. שם המשפחה ג'יבנס נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שהוא הוצג על ידי מתיישבים סקוטים במאה ה-17. שם המשפחה ג'יבנס נמצא לרוב במחוזות אנטרים, דאון ולונדונדרי.

גיאוגרפיה של שם המשפחה גיבנס

שם המשפחה Givens נמצא לרוב בסקוטלנד, אירלנד ואנגליה. בסקוטלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר. באירלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות אנטרים, דאון ולונדונדרי. באנגליה, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר וצ'שייר.

תרבות הקשורה לשם המשפחה גיבנס

שם המשפחה גיבנס קשור למספר מסורות תרבותיות. בסקוטלנד, שם המשפחה גיבנס מקושר לשבט מקגיליברי, שבט סקוטי שנוסד במאה ה-12. שבט MacGillivray הוא שבט היילנד המזוהה עם אזור לוצ'בר בהרי הסקוטים. באירלנד, שם המשפחה Givens מקושר לשפה האירית. שם המשפחה גיוונס נגזר מהשם הגאלי האירי "Mac Giolla Bhrighde", שפירושו "בנו של משרתו של סנט בריג'יד". סנט בריג'יד היא הפטרונית של אירלנד, ויום החג שלה נחגג ב-1 בפברואר.

אנשים בולטים עם שם המשפחה Givens

ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה גיבנס. בסקוטלנד, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה ג'יבנס הוא סר ויליאם גיפן, שהיה חייל ופוליטיקאי סקוטי ששימש כחבר פרלמנט עבור איירשייר מ-1685 עד 1689. באירלנד, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה של ג'יבנס הוא סר ויליאם גיבנס, שהיה פוליטיקאי וחייל אירי ששימש כחבר פרלמנט עבור מחוז אנטרים מ-1727 עד 1760. באנגליה, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה ג'יבנס הוא סר וויליאם ג'יבנס, שהיה פוליטיקאי וחייל אנגלי ששירת כחבר פרלמנט עבור לנקשייר מ-1722 עד 1727.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה גיבנס?

ת: שם המשפחה Givens הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה גיבנס נגזר מהשם הפרטי של האב, שנכתב במקור Giffen או Giffon. השם Giffen/Giffon הוא ממקור סקוטי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "giffen", שפירושה "מתנה".

ש: היכן נמצא שם המשפחה של גיבנס לרוב?

ת: שם המשפחה Givens נמצא לרוב בסקוטלנד, אירלנד ואנגליה. בסקוטלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר. באירלנד, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות אנטרים, דאון ולונדונדרי. באנגליה, שם המשפחה Givens נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר וצ'שייר.

ש: מה ההיסטוריה של שם המשפחה גיבנס?

ת: מקורו של שם המשפחה גיבנס בסקוטלנד במאה ה-12. השימוש המתועד הראשון בשם המשפחה גיבנס היה בשנת 1296, כאשר אדם בשם ויליאם גיפן תועד בראגמן רולס של סקוטלנד. ה-Ragman Rolls היו סדרה של מסמכים שתיעדו את שמות האנשים שנשבעו אמונים למלך אדוארד הראשון מאנגליה. שם המשפחה ג'יבנס נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שהוא הוצג על ידי מתיישבים סקוטים במאה ה-17.

ש: האם יש אנשים בולטים עם שם המשפחה גיבנס?

ת: כן, ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה גיבנס. בסקוטלנד, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה ג'יבנס הוא סר ויליאם גיפן, שהיה חייל ופוליטיקאי סקוטי ששימש כחבר פרלמנט עבור איירשייר מ-1685 עד 1689. באירלנד, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה של ג'יבנס הוא סר ויליאם גיבנס, שהיה פוליטיקאי וחייל אירי ששימש כחבר פרלמנט עבור מחוז אנטרים מ-1727 עד 1760. באנגליה, האדם הבולט ביותר עם שם המשפחה ג'יבנס הוא סר וויליאם ג'יבנס, שהיה פוליטיקאי וחייל אנגלי ששירת כחבר פרלמנט עבור לנקשייר מ-1722 עד 1727.

סיכום

שם המשפחה גיבנס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה Givens נמצא לרוב בסקוטלנד, אירלנד ואנגליה. מקורו של שם המשפחה ג'יוונס הוא בסקוטלנד במאה ה-12, והוא נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שהוא הוכנס על ידי מתיישבים סקוטים במאה ה-17. שם המשפחה ג'יבנס קשור למספר מסורות תרבותיות, כולל שבט מקגיליבריי בסקוטלנד והשפה האירית באירלנד. ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה גיבנס, כולל סר ויליאם גיפן, סר וויליאם גיבנס וסר וויליאם גיבנס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן