דף הבית » אנציקלופדיה » קליין שם משפחה – מוצא, משמעות והיסטוריה

קליין שם משפחה – מוצא, משמעות והיסטוריה

קליין שם משפחה – מוצא, משמעות והיסטוריה

קליין שם משפחה – מוצא, משמעות והיסטוריה

שם המשפחה קליין הוא שם משפחה גרמני, הנגזר מהמילה "קליין", שפירושה "קטן". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. שם המשפחה קליין אומץ כנראה על ידי אנשים שהיו בעלי קומה קטנה, או שהיו להם משפחה קטנה. שם המשפחה קליין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה קליין נמצא לרוב בפנסילבניה, ניו יורק ואילינוי. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן הוא אומץ על ידי יהודים שחיו בגרמניה בימי הביניים. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שם משפחה קליין בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה קליין נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג והסה. הוא נמצא גם במדינות אחרות בגרמניה, כולל נורדריין-וסטפאליה, ריינלנד-פאלץ וסקסוניה. שם המשפחה קליין נמצא גם במדינות אחרות דוברות גרמנית, כולל אוסטריה ושוויץ. באוסטריה, שם המשפחה קליין נמצא לרוב במדינות וינה, אוסטריה התחתונה ואוסטריה עילית. בשוויץ, שם המשפחה קליין נמצא לרוב בקנטונים ציריך, ברן ובזל-שטדט.

שם משפחה קליין בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה קליין נמצא לרוב בפנסילבניה, ניו יורק ואילינוי. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קליפורניה, טקסס ופלורידה. שם המשפחה קליין נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בקנדה, שם המשפחה קליין נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה קליין נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד.

משמעות שם המשפחה קליין

שם המשפחה קליין נגזר מהמילה הגרמנית "klein", שפירושה "קטן". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. שם המשפחה קליין אומץ כנראה על ידי אנשים שהיו בעלי קומה קטנה, או שהיו להם משפחה קטנה. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן הוא אומץ על ידי יהודים שחיו בגרמניה בימי הביניים. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה קליין?

שם המשפחה קליין הוא שם משפחה גרמני, הנגזר מהמילה "קליין", שפירושה "קטן". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים.

היכן נמצא שם המשפחה קליין בדרך כלל?

שם המשפחה קליין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

האם שם המשפחה קליין נמצא במשפחות יהודיות?

כן, שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן הוא אומץ על ידי יהודים שחיו בגרמניה בימי הביניים. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

סיכום

שם המשפחה קליין הוא שם משפחה גרמני, הנגזר מהמילה "קליין", שפירושה "קטן". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. שם המשפחה קליין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קליין נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן הוא אומץ על ידי יהודים שחיו בגרמניה בימי הביניים. למידע נוסף על שם המשפחה קליין, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן