דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה קליין

משמעות שם המשפחה קליין

משמעות שם המשפחה קליין

מה פירוש שם המשפחה קליין?

שם המשפחה קליין הוא מילה גרמנית שמשמעותה "קטן" או "קטן". היא נגזרת מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "kleine", הקשורה למילה האנגלית "little". שם המשפחה קליין נמצא גם בשפות גרמניות אחרות, כמו הולנדית, שוודית ודנית.

היסטוריה של שם המשפחה קליין

מקורו של שם המשפחה קליין הוא בימי הביניים, כאשר הוא שימש ככינוי למי שהיה קטן קומה או בעל תווי פנים קטנים. זה שימש גם לתיאור מישהו שהיה צנוע או צנוע. עם הזמן שם המשפחה הפך נפוץ יותר ואומץ על ידי משפחות רבות.

שכיחות שם המשפחה קליין

שם המשפחה קליין נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה העשירי בפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם באוסטריה, שוויץ והולנד. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר בפנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קליין

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קליין, כולל:

  • קלווין קליין – מעצב אופנה אמריקאי
  • רודולף קליין – פיזיקאי גרמני
  • רוברט קליין – קומיקאי ושחקן אמריקאי
  • ארתור קליין – איש עסקים ופילנתרופ אמריקאי
  • רודי קליין – כדורגלן הולנדי
  • ראלף קליין – פוליטיקאי קנדי

וריאציות של שם המשפחה קליין

לשם המשפחה קליין יש וריאציות רבות, כולל קלין, קליין, קליינר, קליינשמידט, קליינשמיט, קליינשמיד, קליינשמיד, קליינשמידט, קליינשמידט, קליינשמיד, קליינשמידט, קליינשמיט, קליינשמיד, קליינשמיד, קליינשמידט, קליינשמידט, קליינשמיד, קליינשמידט, קליינשמידט, קליינשמיט קליינשמידט, וקליינשמיט.

סיכום

שם המשפחה קליין הוא מילה גרמנית שמשמעותה "קטן" או "קטן". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ והולנד, ונמצא גם בארצות הברית. לשם המשפחה יש וריאציות רבות, ויש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קליין, כולל קלווין קליין, רודולף קליין, רוברט קליין, ארתור קליין, רודי קליין ורלף קליין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן