דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה קיגל: סקירה מהירה

שם משפחה קיגל: סקירה מהירה

שם משפחה קיגל: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה קיגל?

קיגל הוא שם משפחה ממוצא גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "קיגל", שפירושה "קונוס" או "כדור". שם המשפחה קיגל נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה קגל בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם שהיה מיומן לשחק את המשחק של קיגל, שהוא משחק דומה לבאולינג. המשחק היה פופולרי בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה בתקופה זו.

היסטוריה של שם המשפחה קיגל

מקורו של שם המשפחה קיגל הוא בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם שהיה מיומן במשחק של קיגל. המשחק היה פופולרי בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה בתקופה זו. שם המשפחה קיגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מאמינים כי שם המשפחה קגל הובא למדינות אלו על ידי מהגרים גרמנים שהתיישבו באזורים אלו.

משמעות שם המשפחה קיגל

שם המשפחה קיגל נגזר מהמילה הגרמנית "kegel", שפירושה "קונוס" או "כדור". ההערכה היא שהשם מקורו ממשחק קיגל, שהוא משחק דומה לבאולינג. כמו כן, מאמינים ששם המשפחה קיגל שימש להתייחסות לאדם שהיה מיומן לשחק את משחק קיגל. המשחק היה פופולרי בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה בתקופה זו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קיגל

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה קיגל. אלה כוללים: – שחקן ובמאי גרמני, הנס קיגל – מלחין גרמני, יוהאן קיגל – פיזיקאי גרמני, קרל קיגל – מתמטיקאי גרמני, וילהלם קיגל – שחקן אמריקאי, ג'ון קיגל – אמן אמריקאי, רוברט קיגל

שם משפחה קיגל בארצות אחרות

שם המשפחה קגל נמצא במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מאמינים כי שם המשפחה קגל הובא למדינות אלו על ידי מהגרים גרמנים שהתיישבו באזורים אלו. בארצות הברית, שם המשפחה קיגל נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, אוהיו וניו יורק. בקנדה, שם המשפחה קגל נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

קיגל שם משפחה היום

כיום, שם המשפחה קגל עדיין נמצא בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. הוא האמין כי שם המשפחה קיגל עדיין משמש להתייחס לאדם המיומן לשחק את המשחק של קיגל.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים מפורסמים מדינות
גֶרמָנִיָת קונוס או כדור הנס קיגל, יוהאן קיגל, קארל קיגל, וילהלם קיגל, ג'ון קיגל, רוברט קיגל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה

לסיכום, שם המשפחה קיגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "kegel", שפירושה "קונוס" או "כדור". שם המשפחה קגל נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה קיגל הוא משחק קיגל, שהוא משחק הדומה לבאולינג. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קיגל, כולל שחקן ובמאי גרמני, הנס קיגל, מלחין גרמני, יוהאן קיגל, פיזיקאי גרמני, קרל קיגל, מתמטיקאי גרמני, וילהלם קיגל, שחקן אמריקאי, ג'ון קיגל, והאמן האמריקאי, רוברט קיגל . שם המשפחה קיגל משמש עד היום כדי להתייחס לאדם המיומן לשחק את המשחק של קיגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן