דף הבית » מעניין » פיוש רוטקובסקי: מבט על משמעותו ומקורו של שם המשפחה

פיוש רוטקובסקי: מבט על משמעותו ומקורו של שם המשפחה

פיוש רוטקובסקי: מבט על משמעותו ומקורו של שם המשפחה

מה פירוש שם המשפחה פיוש רוטקובסקי?

שם המשפחה Piyush Rutkowski הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילים הסנסקריט "piyu" ו-"rut", שמשמעותן "מאהב" ו"מלך" בהתאמה. שם המשפחה נמצא לרוב בהודו, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תולדות שם המשפחה פיוש רוטקובסקי

שם המשפחה פיוש רוטקובסקי נמצא בשימוש לפחות מהמאה ה-16. מאמינים שמקורו במדינת רג'סטאן ההודית, שם הוא שימש את הראג'פוטים, מעמד לוחם. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גוג'אראט ומהרשטרה.

פיוש רוטקובסקי בארצות הברית

שם המשפחה פיוש רוטקובסקי נמצא בארצות הברית, בעיקר במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. מאמינים שהפיוש רוטקובסקי הראשון שהגיע לארצות הברית היה אדם בשם פיוש רוטקובסקי, שהיגר מהודו בסוף המאה ה-19. מאז, שם המשפחה התפשט ברחבי הארץ וכיום נמצא במדינות רבות ושונות.

פיוש רוטקובסקי בקנדה

שם המשפחה פיוש רוטקובסקי נמצא גם בקנדה, בעיקר במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. מאמינים שהפיוש רוטקובסקי הראשון שהגיע לקנדה היה אדם בשם פיוש רוטקובסקי, שהיגר מהודו בתחילת המאה ה-20. מאז, שם המשפחה התפשט ברחבי הארץ ונמצא כיום במחוזות רבים ושונים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פיוש רוטקובסקי

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פיוש רוטקובסקי, ביניהם השחקן ההודי פיוש מישרה, שחקן הקריקט ההודי פיוש צ'וואלה והזמר ההודי פיוש קאפור. כל האנשים הללו זכו להצלחה בתחומם והפכו לדמויות ידועות בהודו וברחבי העולם.

סיכום

שם המשפחה Piyush Rutkowski הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילים הסנסקריט "piyu" ו-"rut", שמשמעותן "מאהב" ו"מלך" בהתאמה. שם המשפחה נמצא לרוב בהודו, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פיוש רוטקובסקי, ביניהם השחקן ההודי פיוש מישרה, שחקן הקריקט ההודי פיוש צ'וואלה והזמר ההודי פיוש קאפור. כל האנשים הללו זכו להצלחה בתחומם והפכו לדמויות ידועות בהודו וברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן