דף הבית » מעניין » שם משפחה Surmili: סקירה מהירה

שם משפחה Surmili: סקירה מהירה

שם משפחה Surmili: סקירה מהירה

שם משפחה Surmili: סקירה מהירה

שם המשפחה Surmili הוא ממוצא הודי, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במילה בסנסקריט "סורמילי", שפירושה "מזל טוב". שם המשפחה סורמילי נמצא לרוב בהודו, אך נמצא גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. שם המשפחה סורמילי מקושר לרוב עם תת היבשת ההודית, ומאמינים שמקורו ב האזור. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי הראג'פוטים, מעמד לוחם הינדי, במאה ה-12. הראג'פוטים היו ידועים באומץ לבם ובנאמנותם, וסביר להניח ששם המשפחה סורמילי אומץ על ידם כאות כבוד והערצה. שם המשפחה סורמילי נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה , ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות סארי, קנט ואסקס. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

משמעות שם המשפחה סורמילי

מקורו של שם המשפחה סורמילי הוא מהמילה "סורמילי" בסנסקריט, שפירושה "מזל טוב". ההערכה היא ששם המשפחה אומץ על ידי הראג'פוטים כאות כבוד והערצה על אומץ לבם ונאמנותם. כמו כן, מאמינים ששם המשפחה אומץ על ידי תרבויות אחרות של תת היבשת ההודית, כמו הג'אטים והמאראטות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי, כולל שחקן הקולנוע והבמאי ההודי ראג'קומאר סורמילי, פוליטיקאי הודי וחבר פרלמנט לשעבר מגוג'אראט, ראג'ש סורמילי, ושחקן קריקט הודי וקפטן נבחרת הקריקט הלאומית ההודית, מהנדרה סינג. סורמילי.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
סורמילי הוֹדִי בהצלחה

סיכום

שם המשפחה סורמילי הוא ממקור הודי, ומאמינים שמקורו במילה הסנסקריט "סורמילי", שפירושה "מזל טוב". שם המשפחה מקושר לרוב עם תת היבשת ההודית, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי, כולל שחקן הקולנוע והבמאי ההודי ראג'קומאר סורמילי, פוליטיקאי הודי וחבר פרלמנט לשעבר מגוג'אראט, ראג'ש סורמילי, ושחקן קריקט הודי וקפטן נבחרת הקריקט הלאומית ההודית, מהנדרה סינג. סורמילי. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה Surmili, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן