דף הבית » מעניין » משמעות שם המשפחה בישאני: מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה בישאני: מדריך מקיף

2023-05-08 03:23:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה בישאני?

שם המשפחה בישאני הוא שם משפחה הודי שמקורו במדינת גוג'אראט. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "Bishani", שפירושה "אדון הבית". שם המשפחה בישאני נמצא לרוב בקרב אנשי גוג'ראטי, שהם קבוצה אתנית שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה בישאני

מקורו של שם המשפחה בישאני במדינת גוג'אראט, הודו. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "Bishani", שפירושה "אדון הבית". שם המשפחה בישאני נמצא לרוב בקרב העם הגוג'ראטי, שהם קבוצה אתנית שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה בישאני במאה ה-11, כאשר הראג'פוטים, מעמד לוחם הינדי, היגרו. לאזור. הראג'פוטים היו קבוצה חזקה ובעלת השפעה באזור, ומאמינים ששם המשפחה בישאני אומץ על ידי הראג'פוטים כדרך להבדיל את עצמם מחמולות אחרות. שם המשפחה בישאני נמצא גם בקרב העם הפרסי, שהם עדים קבוצה שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית. מאמינים שהעם הפרסי היגר לאזור במאה ה-8, ושם המשפחה בישאני אומץ על ידי העם הפרסי כדרך להבדיל את עצמם מחמולות אחרות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בישאני

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בישאני, כולל:• ג'יטנדרה בישאני – שחקן ובמאי הודי• רג'יב בישאני – פוליטיקאי הודי• שיילש בישאני – שחקן הודי• שווטה בישאני – שחקנית הודית• סוניל בישאני – שחקן הודי

תפוצת שמות משפחה בישאני

שם המשפחה בישאני נמצא לרוב במדינת גוג'ראט ההודית, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. שם המשפחה בישאני נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

שם משפחה בישאני בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה בישאני נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. על פי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית 2010, בסך הכל חיו בארצות הברית 1,717 אנשים עם שם המשפחה בישאני.

שם משפחה בישאני בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה בישאני נמצא לרוב בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. על פי מפקד האוכלוסין של בריטניה 2011, בסך הכל חיו בבריטניה 1,072 אנשים עם שם המשפחה בישאני.

שם משפחה בישאני בקנדה

בקנדה, שם המשפחה בישאני נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. על פי מפקד האוכלוסין הקנדי 2016, בסך הכל חיו בקנדה 1,072 אנשים עם שם המשפחה בישאני.

תשובות לשאלות נפוצות על שם המשפחה בישאני

מה מקור שם המשפחה בישאני?

מקורו של שם המשפחה בישאני במדינת גוג'אראט, הודו. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "Bishani", שפירושה "אדון הבית". שם המשפחה בישאני נמצא לרוב בקרב אנשי גוג'ראטי, שהם קבוצה אתנית שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית.

היכן נמצא שם המשפחה בישאני הכי נפוץ?

שם המשפחה בישאני נמצא לרוב במדינת גוג'ראט ההודית, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. שם המשפחה בישאני נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בישאני?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בישאני, כולל: ג'יטנדרה בישאני, רג'יב בישאני, שיילש בישאני, שווטה בישאני וסוניל בישאני.

סיכום

שם המשפחה בישאני הוא שם משפחה הודי שמקורו במדינת גוג'אראט. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "Bishani", שפירושה "אדון הבית". שם המשפחה בישאני נמצא לרוב בקרב אנשי גוג'ראטי, שהם קבוצה אתנית שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית. שם המשפחה בישאני נמצא גם בקרב העם הפרסי, שהם קבוצה אתנית שמקורה במדינת גוג'ראט ההודית. שם המשפחה בישאני נמצא לרוב במדינת גוג'ראט ההודית, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. שם המשפחה בישאני נמצא גם בחלקים אחרים של הודו, כמו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בישאני, כולל ג'יטנדרה בישאני, רג'יב בישאני, שיילש בישאני, שווטה בישאני וסוניל בישאני. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה בישאני, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן