דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה של קיסוס: מוצא, היסטוריה ועוד

משמעות שם המשפחה של קיסוס: מוצא, היסטוריה ועוד

משמעות שם המשפחה של קיסוס: מוצא, היסטוריה ועוד

מה המשמעות של שם המשפחה אייבי?

שם המשפחה Ivy הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fig", שפירושה "עץ טקסוס". השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ טקסוס, או שהיה קשור אליו בדרך כלשהי. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה איכר טקסוס או חוטב עצי טקסוס.

היסטוריה של שם המשפחה אייבי

שם המשפחה אייבי הופיע לראשונה באנגליה בסוף המאה ה-12. מאמינים שהאדם הראשון שנשא את השם היה ויליאם דה איפיג, שתועד ב-Pipe Rolls of Norfolk בשנת 1185. שם המשפחה Ivy התפשט ברחבי אנגליה במהלך ימי הביניים, וכיום הוא נמצא בחלקים רבים של המדינה . שם המשפחה Ivy נמצא גם בסקוטלנד, לשם ההערכה היא שהביאו אותו מתנחלים מאנגליה. התיעוד המוקדם ביותר של השם בסקוטלנד הוא זה של ויליאם דה איפיג, שתועד ב-Ragman Rolls של 1296.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אייבי

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה אייבי לאורך ההיסטוריה. אלו כוללים:

ג'ון אייבי (המאה ה-17)

ג'ון אייבי היה פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט עבור מחוז הבחירה של איסט לו בקורנוול מ-1660 עד 1679. הוא גם היה חבר במועצת המדינה בתקופת חבר העמים.

ויליאם אייבי (המאה ה-18)

וויליאם אייבי היה פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט עבור מחוז הבחירה של איסט לו בקורנוול מ-1722 עד 1727. הוא גם היה חבר במועצת המדינה בתקופת חבר העמים.

ג'ון אייבי (המאה ה-19)

ג'ון אייבי היה פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט עבור מחוז הבחירה איסט לו בקורנוול בין השנים 1832 ל-1835. הוא גם היה חבר במועצת המדינה בתקופת חבר העמים.

תפוצת שמות משפחה קיסוס

שם המשפחה Ivy נפוץ ביותר באנגליה, שם הוא נמצא בחלקים רבים של המדינה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, וויילס ואירלנד. בארצות הברית, שם המשפחה אייבי נפוץ ביותר במדינות וירג'יניה, צפון קרוליינה ודרום קרוליינה.

וריאציות שם משפחה של אייבי

לשם המשפחה Ivy יש וריאציות רבות, כולל Ivey, Ive, Ives, Iveson.

סיכום

שם המשפחה Ivy הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fig", שפירושה "עץ טקסוס". השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ טקסוס, או שהיה קשור אליו בדרך כלשהי. שם המשפחה Ivy נפוץ ביותר באנגליה, שם הוא נמצא בחלקים רבים של המדינה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, וויילס ואירלנד. בארצות הברית, שם המשפחה אייבי נפוץ ביותר במדינות וירג'יניה, צפון קרוליינה ודרום קרוליינה. לשם המשפחה Ivy יש וריאציות רבות, כולל Ivey, Ive, Ives, Iveson. למידע נוסף על שם המשפחה אייבי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן