דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

מקור שם המשפחה שווימר

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "swimmen" שפירושה "לשחות". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה שחיין או דייג. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד גוף מים. התיעוד המוקדם ביותר של השם שווימר הוא משנת 1290 בעיר נירנברג, גרמניה. השם נמצא גם ברשומות מהמאה ה-15 בעיר אוגסבורג, גרמניה.

משמעות שם המשפחה שווימר

על פי החשד, שם המשפחה שווימר ניתן למי שהיה שחיין או דייג. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד גוף מים. השם יכול היה להינתן גם למי שהיה שחיין מיומן או שחיין חזק. כמו כן, סבורים כי השם שווימר ניתן למי שהיה שחיין טוב או שחיין חזק. השם יכול היה להינתן גם למי שהיה שחיין מיומן או שחיין חזק.

וריאציות של שם המשפחה שווימר

לשם המשפחה שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר, שווימן, שווימר ושווימרס. וריאציות אלה נחשבות שנוצרו על ידי דיאלקטים שונים של השפה הגרמנית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר, ביניהם השחקן דיוויד שווימר, השחקן והבמאי אדם שווימר, והשחקן והבמאי רוברט שווימר.

סיכום

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "swimmen" שפירושה "לשחות". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה שחיין או דייג. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד גוף מים. לשם שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר, שווימן, שווימר ושווימרס. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר, ביניהם השחקן דיוויד שווימר, השחקן והבמאי אדם שווימר, והשחקן והבמאי רוברט שווימר. למידע נוסף על המשמעות והמקור של שם המשפחה שווימר, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן