דף הבית » אנציקלופדיה » משמעות שם המשפחה צייטלין

משמעות שם המשפחה צייטלין

משמעות שם המשפחה צייטלין

משמעות שם המשפחה צייטלין

שם המשפחה צייטלין הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "צייט", שפירושה "זמן". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה צייטלין בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה שעונים או שומר זמן. כמו כן, סבורים כי הוא שימש לציון אדם שהיה אדון בזמן, או אדם שהיה מיומן באמנות שמירת זמן. שם המשפחה צייטלין נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה וישראל . בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים ותל אביב.

מקור שם המשפחה צייטלין

מקורו של שם המשפחה צייטלין הוא גרמני. משערים כי מקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה שעונים או שומר זמן. כמו כן, סבורים כי הוא שימש לציון אדם שהיה אמן זמן, או אדם שהיה מיומן באמנות שמירת זמן.

שכיחות שם המשפחה צייטלין

שם המשפחה צייטלין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים ותל אביב. שם המשפחה צייטלין נמצא גם במדינות נוספות, ביניהן בריטניה, צרפת, איטליה, ספרד ואוסטרליה. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות לונדון, אסקס וקנט. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אלזס ולורין. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי לומברדיה ו-ונטו. בספרד, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי קטלוניה ולנסיה. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. שם המשפחה צייטלין נמצא גם במדינות אחרות, כולל דרום אפריקה, ברזיל וארגנטינה. בדרום אפריקה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות של Gauteng ו-KwaZulu-Natal. בברזיל, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו. בארגנטינה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות בואנוס איירס וקורדובה. שם המשפחה צייטלין נמצא גם במדינות אחרות, כולל רוסיה, אוקראינה ופולין. ברוסיה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים מוסקבה וסנט פטרסבורג. באוקראינה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים קייב ואודסה. בפולין, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ורשה וקרקוב.

סיכום

שם המשפחה צייטלין הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "צייט", שפירושה "זמן". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. מקורו של שם המשפחה צייטלין הוא מאמינים גרמני וחושבים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה שעונים או שומר זמן. שם המשפחה צייטלין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, ספרד, אוסטרליה, דרום אפריקה, ברזיל, ארגנטינה, רוסיה , אוקראינה ופולין. למידע נוסף על שם המשפחה צייטלין, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן