דף הבית » טופ 100 » מיזוג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם רווח

מיזוג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם רווח

2023-05-11 00:17:00+02:00

מבוא למיזוג שם פרטי ושם משפחה באקסל עם רווח

Excel היא תוכנת גיליונות אלקטרונית רבת עוצמה שניתן להשתמש בה כדי לאחסן ולתפעל נתונים. אחת המשימות הנפוצות ביותר שמשתמשי Excel צריכים לעשות היא למזג שתי עמודות נתונים לאחת. לדוגמה, אם יש לך רשימה של שמות פרטיים ושמות משפחה של אנשים בשתי עמודות נפרדות, ייתכן שתרצה למזג אותם לעמודה אחת עם רווח ביניהן. ניתן לעשות זאת באמצעות הפונקציה CONCATENATE באקסל.

שימוש בפונקציה CONCATENATE למיזוג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם רווח

הפונקציה CONCATENATE ב-Excel משמשת לשילוב שתי מחרוזות טקסט או יותר לאחת. כדי להשתמש בפונקציה זו כדי למזג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם רווח, עליך להזין את הנוסחה הבאה לתא:=CONCATENATE(A1," ",B1)בנוסחה זו, A1 ו-B1 הם התאים המכילים את שם פרטי ושם משפחה בהתאמה. המרכאות והרווח ביניהם יוסיפו רווח בין השם הפרטי לשם המשפחה.

שימוש בפונקציה CONCATENATE למיזוג עמודות מרובות ב-Excel עם רווח

ניתן להשתמש בפונקציה CONCATENATE גם למיזוג עמודות מרובות ב-Excel עם רווח. לדוגמה, אם יש לך שלוש עמודות של נתונים (שם פרטי, שם אמצעי ושם משפחה) שברצונך למזג לעמודה אחת, תוכל להשתמש בנוסחה הבאה:=CONCATENATE(A1," ",B1," ", C1) בנוסחה זו, A1, B1 ו-C1 הם התאים המכילים את השם הפרטי, השם האמצעי ושם המשפחה בהתאמה. המרכאות והרווחים ביניהם יוסיפו רווח בין כל שם.

שימוש בפונקציית CONCATENATE למיזוג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם תו שונה

ניתן להשתמש בפונקציה CONCATENATE גם למיזוג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם תו אחר. לדוגמה, אם ברצונך למזג את השמות עם מקף במקום רווח, תוכל להשתמש בנוסחה הבאה:=CONCATENATE(A1,"-",B1)בנוסחה זו, A1 ו-B1 הם התאים המכילים את השם הפרטי ושם משפחה בהתאמה. המרכאות והמקף ביניהם יוסיפו מקף בין השם הפרטי לשם המשפחה.

שימוש בפונקציית CONCATENATE למיזוג עמודות מרובות ב- Excel עם תו שונה

ניתן להשתמש בפונקציה CONCATENATE גם למיזוג עמודות מרובות ב-Excel עם תו אחר. לדוגמה, אם יש לך שלוש עמודות של נתונים (שם פרטי, שם אמצעי ושם משפחה) שברצונך למזג לעמודה אחת עם מקף במקום רווח, תוכל להשתמש בנוסחה הבאה:=CONCATENATE(A1," -",B1,"-",C1)בנוסחה זו, A1, B1 ו-C1 הם התאים המכילים את השם הפרטי, השם האמצעי ושם המשפחה בהתאמה. המירכאות והמקפים ביניהם יוסיפו מקף בין כל שם.

סיכום

מיזוג שם פרטי ושם משפחה באקסל עם רווח או תו אחר היא משימה פשוטה שניתן לבצע באמצעות הפונקציה CONCATENATE. ניתן להשתמש בפונקציה זו גם למיזוג עמודות מרובות ב-Excel עם רווח או תו אחר. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, אתה יכול בקלות למזג שם פרטי ושם משפחה ב-Excel עם רווח או תו אחר. למידע נוסף על הפונקציה CONCATENATE, אתה יכול לבקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן