דף הבית » אנציקלופדיה » מה שם המשפחה שם?

מה שם המשפחה שם?

מה שם המשפחה שם?

מה שם המשפחה שם?

שם המשפחה יש שם נדיר יחסית, שמקורו הן בצרפת והן באנגליה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז שימש כינוי למי שגר ליד גבעה או תל. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "thier", שפירושה "גבעה" או "תל". שם המשפחה שם נמצא גם באנגליה, שם מאמינים שמקורו במילה האנגלית הישנה "ther", שפירושה "תל" או "גבעה". שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שמקורו במילה הגאלית "טיר", שפירושה "ארץ". שם המשפחה שם נמצא גם בארצות הברית, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי צרפתית ומהגרים אנגלים. השם נפוץ ביותר במדינות הדרומיות, במיוחד בלואיזיאנה ובמיסיסיפי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שם

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה שם. אלה כוללים את השחקן הצרפתי ז'אן קלוד שם, השחקן והבמאי האמריקני ג'ון שם, והזמר והשחקן האמריקאי ג'ון שם ג'וניור.

פירוש שם המשפחה שם

המשמעות של שם המשפחה שם נגזרת מהמילה הצרפתית הישנה "thier", שפירושה "גבעה" או "תל". מקורו של השם הוא גם מהמילה האנגלית הישנה "ther", שפירושה "תל" או "גבעה". מקורו של השם הוא גם מהמילה הגאלית "טיר", שפירושה "אדמה".

וריאציות של שם המשפחה שם

לשם המשפחה יש מספר וריאציות, כולל Thier, Thiers, Thier, Thiery, Thier, Thyr, Thyr ו-Thyrre.

כינויים נפוצים לשם המשפחה שם

הכינויים הנפוצים לשם המשפחה שם כוללים את טרי, טרי וטרל.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה שם נפוץ?

ת: שם המשפחה שם נדיר יחסית, אבל הוא נמצא בצרפת, אנגליה, סקוטלנד וארצות הברית.

ש: מה מקור שם המשפחה שם?

ת: מקורו של שם המשפחה יש מאמינים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "thier", שפירושה "גבעה" או "תל". מקורו של השם הוא גם מהמילה האנגלית הישנה "ther", שפירושה "תל" או "גבעה". מקורו של השם הוא גם מהמילה הגאלית "טיר", שפירושה "אדמה".

סיכום

שם המשפחה יש שם נדיר יחסית, שמקורו הן בצרפת והן באנגליה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז שימש כינוי למי שגר ליד גבעה או תל. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "thier", שפירושה "גבעה" או "תל". שם המשפחה There נמצא גם באנגליה, סקוטלנד וארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה There, כולל השחקן הצרפתי ז'אן קלוד שם, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון שם, והזמר והיוצר והשחקן האמריקאי ג'ון שם ג'וניור. מהמילה הצרפתית הישנה "thier", שפירושה "גבעה" או "תל". לשם המשפחה יש מספר וריאציות, כולל Thier, Thiers, Thier, Thiery, Thier, Thyr, Thyr ו-Thyrre. הכינויים הנפוצים לשם המשפחה שם כוללים את טרי, טרי וטרל. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן