דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה פלשמור: מבט מקיף על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה פלשמור: מבט מקיף על ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-05-23 12:58:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פלשמור?

שם המשפחה פלשמור הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פלשמיר" או "פלשמור", שמשמעותן "ארץ ביצות". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שגר ליד ביצה או ביצה. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילים הגאלית "פלשמור" או "פלשמיר", שמשמעותן "ארץ ביצות".

גרסאות של שם המשפחה פלשמור

לשם המשפחה פלשמור יש כמה גרסאות, כולל פלשמור, פלשמור, פלשמיר, פלשמור, פלשמור ופלסמור. הגרסאות נמצאות במדינות שונות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה פלשמור

מקורו של שם המשפחה פלשמור באנגליה במאה ה-12. הוא האמין כי השם ניתן למי שגר ליד ביצה או ביצה. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילים הגאלית "פלשמור" או "פלשמיר", שמשמעותן "ארץ ביצות". השם פלשמור נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-13 באנגליה. . בשנת 1273, וויליאם דה פלשמור תועד ב- Hundred Rolls of Norfolk. בשנת 1296, ויליאם דה פלשמור תועד ב-Subside Rolls of Yorkshire. בשנת 1379, ג'ון פלשמור תועד ב- Poll Tax Reports of Yorkshire. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילים הגאלית "פלשמור" או "פלשמיר", שמשמעותן "ארץ ביצות". בשנת 1545, ג'ון פלשמור תועד בפנקס החותם הגדול של סקוטלנד.

פלשמור בארצות הברית

שם המשפחה פלשמור נמצא בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מאנגליה ומסקוטלנד. בשנת 1790, ג'ון פלשמור תועד במפקד האוכלוסין של ארצות הברית בפנסילבניה. בשנת 1820 תועד ויליאם פלשמור במפקד האוכלוסין של ארצות הברית באוהיו. בשנת 1840, ג'ון פלשמור תועד במפקד האוכלוסין של ארצות הברית באינדיאנה.

פלשמור בישראל

שם המשפחה פלשמור נמצא גם בישראל, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מאנגליה ומסקוטלנד. בתחילת המאה ה-20 עלו לארץ יהודים רבים מאירופה. סביר להניח שחלק מהעולים הללו נשאו עמם את שם המשפחה פלשמור.

פלשמור היום

כיום, שם המשפחה פלשמור נמצא במדינות רבות בעולם, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית וישראל. זהו שם נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא ברשומות ובמסמכים.

סיכום

שם המשפחה פלשמור הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פלשמיר" או "פלשמור", שמשמעותן "ארץ ביצות". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שגר ליד ביצה או ביצה. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילים הגאלית "פלשמור" או "פלשמיר", שמשמעותן "ארץ ביצות". השם נמצא ברשומות מהמאה ה-13 באנגליה ובסקוטלנד, והוא נמצא גם בארצות הברית ובישראל. כיום, שם המשפחה פלשמור עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן