דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה ברוק

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה ברוק

2023-04-21 11:12:00+02:00

מקור שם המשפחה ברוק

שם המשפחה ברוק הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים ששם המשפחה ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. שם המשפחה ברוק נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "ברוק", שפירושה גירית. שם המשפחה ברוק נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. בארצות הברית, שם המשפחה ברוק נמצא לרוב במדינות וירג'יניה, צפון קרוליינה ודרום קרוליינה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברוק

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה ברוק, ביניהם השחקן והזמר האמריקאי דיוויד ברוק, שחקן הפוטבול והמאמן האמריקאי ג'ון ברוק, והפוליטיקאי ואיש העסקים האמריקאי וויליאם ברוק. דיוויד ברוק הוא שחקן וזמר אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "The Rocky Horror Picture Show" ו"The Muppet Movie". הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו "סירת האהבה" ו"בנות הזהב". ג'ון ברוק הוא שחקן ומאמן פוטבול אמריקאי אשר ידוע בעיקר בתקופתו כמאמן ראשי של קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת טנסי בין השנים 1969 עד 1977. הוא גם אביו של הקוורטרבק לשעבר של ה-NFL והאנליסט הנוכחי של ESPN ברוק הוארד. וויליאם ברוק הוא פוליטיקאי ואיש עסקים אמריקאי שכיהן כמזכיר העבודה של ארצות הברית בין השנים 1985-1987. הוא גם המייסד של קבוצת ברוק, חברת ייעוץ המתמחה ביחסי עבודה ומשאבי אנוש.

המשמעות של שם המשפחה ברוק

שם המשפחה ברוק נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים ששם המשפחה ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. שם המשפחה ברוק נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "ברוק", שפירושה גירית. שם המשפחה ברוק קשור גם לכוח ואומץ. הגירית היא חיה חזקה ואמיצה, ומאמינים שגם מי שנושאים את שם המשפחה ברוק הם חזקים ואמיצים.

ברוק כשם פרטי

שם המשפחה ברוק משמש גם כשם פרטי במדינות מסוימות. בארצות הברית, השם ברוק משמש לרוב כשם פרטי לבנים. הוא משמש גם כשם פרטי בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם ברוק נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים שהשם ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. השם ברוק קשור גם לכוח ואומץ.

ברוק כשם משפחה

שם המשפחה ברוק נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. בארצות הברית, שם המשפחה ברוק נמצא לרוב במדינות וירג'יניה, צפון קרוליינה ודרום קרוליינה. שם המשפחה ברוק נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים ששם המשפחה ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. שם המשפחה ברוק נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "ברוק", שפירושה גירית.

סמל ברוק

סמל ברוק הוא מגן עם גירית שחורה על רקע לבן. המגן מוקף בגבול אדום עם עיטור זהב. המוטו של משפחת ברוק הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". מעיל הנשק של ברוק הוא סמל של כוח ואומץ, המתאים לשם המשפחה ברוק, שמקורו במילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. הגירית היא חיה חזקה ואמיצה, ומאמינים שגם מי שנושאים את שם המשפחה ברוק הם חזקים ואמיצים.

ברוק כשם פרטי

שם המשפחה ברוק משמש גם כשם פרטי במדינות מסוימות. בארצות הברית, השם ברוק משמש לרוב כשם פרטי לבנים. הוא משמש גם כשם פרטי בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם ברוק נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים שהשם ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. השם ברוק קשור גם לכוח ואומץ. השם ברוק הוא שם פופולרי בארצות הברית, והוא נמצא ברשימת 1000 השמות המובילים לבנים מאז שהמינהל לביטוח לאומי החל לעקוב אחר שמות תינוקות בשנת 1880. השם ברוק נמצא ב-100 השמות המובילים לבנים מאז השנה 2000. לסיכום, שם המשפחה ברוק הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "broc", שפירושה גירית. מאמינים ששם המשפחה ברוק שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד מאורות גיריות או שהיו קשורים לגיריות בדרך כלשהי. שם המשפחה ברוק נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "ברוק", שפירושה גירית. שם המשפחה ברוק קשור לכוח ואומץ, והוא משמש גם כשם פרטי במדינות מסוימות. הסמל של ברוק הוא מגן עם גירית שחורה על רקע לבן, והמוטו של משפחת ברוק הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן