דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם רוטב בשמל?

מה לעשות עם רוטב בשמל?

2023-06-20 15:07:00+02:00

מה זה רוטב בשמל?

רוטב בשמל הוא רוטב צרפתי קלאסי שעשוי מרוטב לבן וחלב. זהו רוטב רב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, מלזניה ועד מקרוני וגבינה. זה גם בסיס מצוין לרטבים אחרים, כמו רוטב גבינה או רוטב פטריות. רוטב בשמל הוא רוטב קרמי ועשיר המהווה תוספת נהדרת לכל מנה.

איך מכינים רוטב בשמל

הכנת רוטב בשמל היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין רו, שהוא תערובת של חמאה וקמח. להכנת הרוקס, ממיסים את החמאה בסיר על אש בינונית. לאחר שהחמאה נמסה, מוסיפים את הקמח ומערבבים עד שהיא נטמעת במלואה. מבשלים את הרוקס במשך כמה דקות, תוך כדי ערבוב מתמיד, עד שהוא מזהיב. לאחר מכן, מוסיפים את החלב לרוקס ומערבבים עד שהוא נטמע במלואו. מביאים את התערובת לרתיחה, לאחר מכן מנמיכים את האש ומבשלים כ-10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. הרוטב צריך להיות סמיך וקרמי. לאחר סיום הרוטב, אפשר להוסיף מלח ופלפל לפי הטעם.

שימושים לרוטב בשמל

רוטב בשמל הוא רוטב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. זהו בסיס מצוין לרטבים אחרים, כמו רוטב גבינה או רוטב פטריות. ניתן להשתמש בו גם כתוספת למנות פסטה, כמו לזניה או מקרוני וגבינה. זה יכול לשמש גם כבסיס למרקים או תבשילים.

טיפים להכנת רוטב בשמל

כשמכינים רוטב בשמל, חשוב להשתמש בחלב מלא לקבלת הטעם והמרקם הטובים ביותר. ניתן להשתמש גם בחלב דל שומן או ללא שומן, אך הרוטב לא יהיה קרמי. חשוב גם לבשל את הרוקס עד שהוא חום זהוב, שכן זה יעניק לרוטב טעם עשיר יותר. לבסוף, הקפידו לתבל את הרוטב במלח ופלפל לפי הטעם.רוטב בשמל הוא רוטב צרפתי קלאסי קל להכנה וניתן להשתמש בו במגוון מנות. זהו בסיס מצוין לרטבים אחרים, כמו רוטב גבינה או רוטב פטריות. ניתן להשתמש בו גם כתוספת למנות פסטה, כמו לזניה או מקרוני וגבינה. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות בישול אפשר להכין רוטב בשמל טעים שיוסיף טעם ועושר לכל מנה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן