דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

2023-06-18 04:45:00+02:00

מהי גבינה צהובה?

גבינה צהובה היא סוג גבינה העשויה מחלב פרה ומיושנת תקופה ארוכה יותר מאשר גבינות אחרות. יש לו צבע צהבהב וטעם חזק. הוא משמש לעתים קרובות במאכלים כמו מקרוני וגבינה, לזניה וקוסדילות. הוא משמש גם בסלטים ובכריכים.

כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

גבינה צהובה יכולה להחזיק עד שעתיים מחוץ למקרר. לאחר שעתיים יש לשמור את הגבינה במקרר. אם הטמפרטורה בחוץ היא מעל 90 מעלות פרנהייט, יש לשמור את הגבינה במקרר לאחר שעה. חשוב לשמור את הגבינה במקום קריר ויבש והרחק מאור שמש ישיר.

כיצד לאחסן גבינה צהובה כראוי

כדי לאחסן נכון גבינה צהובה, יש לעטוף אותה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום ולהניח בכלי אטום. יש להכניס את המיכל למקרר ולהשתמש בגבינה תוך שבועיים. אם לא נעשה שימוש בגבינה תוך שבועיים, יש להקפיא אותה.

טיפים לאחסון גבינה צהובה

תשמור את זה קר

חשוב לשמור על גבינה צהובה קרירה. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון גבינה היא בין 35 ל-40 מעלות פרנהייט. אם הגבינה מאוחסנת בטמפרטורה גבוהה יותר, היא עלולה להתקלקל במהירות.

שמור את זה יבש

חשוב גם לשמור על גבינה צהובה יבשה. לחות עלולה לגרום להתקלקלות של הגבינה במהירות. אם הגבינה מאוחסנת במיכל עם מכסה, יש לוודא שהמכסה אטום היטב כדי למנוע לחות.

בדוק את תאריך התפוגה

ברכישת גבינה צהובה חשוב לבדוק את תאריך התפוגה. אם תאריך התפוגה חלף, אין לרכוש את הגבינה.

להקפיא את זה

אם הגבינה לא עומדת לשמש תוך שבועיים, יש להקפיא אותה. כדי להקפיא גבינה צהובה, עוטפים אותה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום ומניחים אותה בכלי אטום. יש לסמן את המיכל עם התאריך שבו הוקפא.

סיכום

גבינה צהובה יכולה להחזיק עד שעתיים מחוץ למקרר. לאחר שעתיים יש לשמור את הגבינה במקרר. כדי לאחסן נכון גבינה צהובה, יש לעטוף אותה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום ולהניח בכלי אטום. חשוב לשמור על הגבינה קרירה ויבשה ולבדוק את תאריך התפוגה לפני הרכישה. אם הגבינה לא עומדת לשמש תוך שבועיים, יש להקפיא אותה. למידע נוסף על איך לאחסן גבינה צהובה כראוי, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן