דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות בכרתים עם ילדים? פעילויות ואטרקציות מהנות בשנת 2021

מה לעשות בכרתים עם ילדים? פעילויות ואטרקציות מהנות בשנת 2021

2023-06-21 16:03:00+02:00

חקור את החופים של כרתים

כרתים היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בים התיכון. מהחול הזהוב של Elafonisi ועד למים הצלולים של באלוס, יש שפע של חופים לחקור עם ילדיכם. הקדישו יום לבניית ארמונות חול, לשחות בים ולחקור את קו החוף. אל תשכח להביא איתך ארוחת צהריים לפיקניק וכמה צעצועי חוף כדי להפוך את היום למהנה עוד יותר!

בקר בארמון קנוסוס

ארמון קנוסוס הוא אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים בכרתים. זה היה מרכז הציוויליזציה המינואית, וזה מקום נהדר לקחת את הילדים שלך ללמוד על ההיסטוריה של האי. הארמון מלא בחפצים וחורבות מרתקים, ויש שפע של פעילויות ותערוכות אינטראקטיביות כדי לבדר את ילדיכם.

צאו לשייט בסנטוריני

סנטוריני הוא אחד האיים היפים ביותר בים התיכון, והוא נמצא במרחק שיט קצר בסירה מכרתים. צאו לטיול יום לסנטוריני עם ילדיכם וחקרו את הכפרים המדהימים המסודרים, החופים הציוריים והנופים עוצרי הנשימה. אל תשכח לטעום כמה מהמטבח המקומי הטעים בזמן שאתה שם!

צאו לטייל בערוץ השומרון

ערוץ סמריה הוא אחד ממסלולי ההליכה הפופולריים ביותר בכרתים. זוהי דרך מצוינת לחקור את היופי הטבעי המדהים של האי עם הילדים שלך. אורכו של הטיול הוא כ-16 קילומטרים, ואורך הטיול הוא כחמש שעות. הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים כדי לשמור על אנרגיה של ילדיכם במהלך הטיול.

בקר באקווריום Aquaworld

אקווריום Aquaworld הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם ללמוד על החיים הימיים של כרתים. האקווריום הוא ביתם של מגוון רחב של דגים, זוחלים ויצורים מימיים אחרים. יש גם תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות כדי לבדר את ילדיכם.

חקור את הנמל הוונציאני של חאניה

הנמל הוונציאני של חאניה הוא אחד המקומות היפים בכרתים. טיילו לאורך הנמל עם ילדיכם וחקרו את המבנים הוונציאניים הישנים, סירות הדייגים הצבעוניות והשוק ההומה. אל תשכח לטעום כמה מהמטבח המקומי הטעים בזמן שאתה שם!

צאו לרכיבה על סוסים באלונדה

אלונדה הוא כפר יפהפה בחוף הצפוני של כרתים. קחו את הילדים שלכם לרכוב על סוסים באזור הכפרי שמסביב ותחקור את היופי הטבעי המדהים של האי. טיולי הסוסים מתאימים לכל הגילאים והיכולות, כך שזו דרך מצוינת לבלות יום עם המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן