דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות בטבריה והסביבה

מה לעשות בטבריה והסביבה

2023-06-20 12:56:00+02:00

חקור את העיר טבריה

טבריה היא עיר בצפון ישראל, השוכנת על החוף המערבי של הכנרת. היא אחת מארבע ערי הקודש ביהדות ומהווה יעד פופולרי עבור עולי רגל דתיים. העיר ידועה גם במעיינות החמים שלה, אשר מאמינים כי יש להם סגולות מרפא. העיר טבריה מלאה בהיסטוריה ותרבות. העיר העתיקה מלאה בסמטאות מפותלות ובבניינים עתיקים, והרחוב הראשי רצוף בחנויות ומסעדות. ישנם גם מספר מוזיאונים, ביניהם מוזיאון טבריה לאמנות ומוזיאון טבריה להיסטוריה. הכנרת היא מקום פופולרי לשחייה, דיג ושייט. כמו כן ישנם מספר חופים באזור, ביניהם חוף עין גב הפופולרי.

בקר בהריסות העתיקות של גמלא

ממש מחוץ לטבריה נמצאת העיר העתיקה גמלא. עיר זו נהרסה על ידי הרומאים בשנת 67 לספירה, וההריסות מהוות כיום אטרקציה תיירותית פופולרית. המבקרים יכולים לחקור את ההריסות וללמוד על ההיסטוריה של העיר. חורבות גמלא הן גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, הירקסים ונשרים. כמו כן ישנה שמורת טבע באזור, בה יוכלו המבקרים לצפות בחיות הבר בסביבת הגידול הטבעי שלה.

לטייל ברמת הגולן

רמת הגולן היא אזור הררי בצפון הארץ. זהו יעד פופולרי למטיילים, מכיוון שיש הרבה שבילים שאפשר לחקור. האזור הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, לרבות יעלים, ירקס ונשרים. ברמת הגולן נמצאים גם כמה אתרים היסטוריים, ביניהם העיר העתיקה גמלא וחורבות העיר הקדומה קצרין. המבקרים יכולים גם לחקור את ההריסות העתיקות של העיר דן.

ביקור בנהר הירדן

נהר הירדן הוא נהר מרכזי במזרח התיכון, והוא יעד פופולרי למבקרים באזור. הנהר הוא מקום פופולרי לשחייה, דיג ושייט. יש גם כמה חופים לאורך הנחל, כולל חוף עין גב הפופולרי. נהר הירדן הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, ירקס ונשרים. כמו כן ישנה שמורת טבע באזור, בה יוכלו המבקרים לצפות בחיות הבר בסביבת הגידול הטבעי שלה.

חקור את העיר העתיקה קצרין

העיר העתיקה קצרין שוכנת ברמת הגולן. העיר נבנתה במאה הראשונה לספירה והיא כיום אטרקציה תיירותית פופולרית. המבקרים יכולים לחקור את חורבותיה של העיר וללמוד על ההיסטוריה שלה. העיר קצרין היא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, הירקסים ונשרים. כמו כן ישנה שמורת טבע באזור, בה יוכלו המבקרים לצפות בחיות הבר בסביבת הגידול הטבעי שלה.

בקר בעיר העתיקה של דן

העיר העתיקה דן שוכנת ברמת הגולן. העיר נבנתה במאה הראשונה לספירה והיא כיום אטרקציה תיירותית פופולרית. המבקרים יכולים לחקור את הריסות העיר וללמוד על ההיסטוריה שלה. העיר דן היא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, הירקסים ונשרים. כמו כן ישנה שמורת טבע באזור, בה יוכלו המבקרים לצפות בחיות הבר בסביבת הגידול הטבעי שלה.

דעה אישית

טבריה והסביבה מלאה בהיסטוריה ותרבות. מהחורבות העתיקות של גמלא ועד רמת הגולן, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים יום חוף רגוע או הרפתקה במדבר, בטבריה והסביבה יש משהו בשבילכם. אני ממליץ בחום לבקר באזור זה ולחקור את כל מה שיש לו להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן