דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

2023-06-18 06:32:00+02:00

חקור את ההיסטוריה העתיקה של קטניה

קטניה, סיציליה היא עיר עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. משורשיה היווניים העתיקים ועד להשפעותיה הרומיות והביזנטית, לקטניה עבר עשיר ומגוון. נקודת הציון המפורסמת ביותר של העיר היא הדואומו די קטאניה, קתדרלה בארוקית מדהימה שנבנתה במאה ה-18. הדואומו הוא אתר חובה לכל מבקר בקטניה, והוא מקום מצוין להתחיל לחקור את ההיסטוריה של העיר. אתרים היסטוריים נוספים בקטניה כוללים את קסטלו אורסינו, טירה מהמאה ה-13 שנבנתה על ידי פרידריך השני, ואת האמפיתיאטרון הרומי, אשר מתוארכת למאה ה-2 לספירה. למבט מעמיק יותר על העבר של קטניה, המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך במוזיאון הארכיאולוגי של העיר, המאכלס חפצים מהתקופה היוונית, הרומית והביזנטית של העיר.

בואו לחוות את המטבח הייחודי של קטאניה

קטניה ידועה במטבח הייחודי שלה, המושפע מאוד מהאקלים הים תיכוני ומקרבתו לים. פירות ים הם מרכיב עיקרי במטבח של קטניה, ומאכלים כמו פסטה אלה נורמה (פסטה עם רוטב חצילים, ריקוטה ועגבניות) ופסה אלה ג'יוטה (נזיד דגים) הם פופולריים. קטניה היא גם ביתם של כמה מהג'לטו הטובים ביותר בסיציליה, שהוא עשוי עם מרכיבים מקומיים כגון פיסטוקים, שקדים ותפוזים. לחוויה ייחודית באמת, המבקרים יכולים לנסות את הגרניטה המפורסמת של העיר, קינוח קפוא למחצה העשוי ממיץ פירות, סוכר ומים.

חקור את השווקים ורובעי הקניות של קטאניה

קטניה היא ביתם של מספר שווקים תוססים ורובעי קניות. השוק המרכזי של העיר, Mercato di Catania, ממוקם במרכז העיר ומהווה מקום מצוין למצוא בו תוצרת טרייה, פירות ים ומוצרים מקומיים אחרים. בעיר יש גם מספר מחוזות קניות, כמו ויה אטנאה ו-ויה קרוציפרי , שם המבקרים יכולים למצוא הכל, החל מבגדי מעצבים ועד למלאכת יד מקומית. לחוויית קניות ייחודית באמת, המבקרים יכולים לחקור את שוקי הפשפשים של העיר, המלאים בעתיקות ופריטי וינטג'.

תיהנו מחיי הלילה של קטאניה

קטניה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, ובעיר יש מספר ברים, מועדונים ומסעדות שנשארים פתוחים עד מאוחר בלילה. רובע חיי הלילה העיקרי של העיר הוא פיאצה דל דואומו, שם המבקרים יכולים למצוא מגוון ברים ומועדונים. לערב רגוע יותר, המבקרים יכולים לחקור את ברי היין הרבים של העיר, המציעים מבחר רחב של יינות מקומיים ובינלאומיים. בקטניה יש גם מספר מועדוני ג'אז, שבהם המבקרים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה באווירה נינוחה.

בקר בחופים של קטניה

קטניה ממוקמת בחוף המזרחי של סיציליה, והעיר היא ביתם של מספר חופים יפים. החוף הפופולרי ביותר בקטניה הוא לה פלאיה, שנמצא ממש מחוץ למרכז העיר ומהווה מקום נהדר להירגע בו ולספוג את השמש. חופים פופולריים נוספים בקטניה כוללים את לה פלאיה די קטניה, אשר ממוקם ליד שדה התעופה של העיר, ו-La Plaja di San Giovanni, שנמצאת בחוף הצפוני של העיר. המבקרים יכולים גם לחקור את החופים הסמוכים של Acitrezza ו-Acicastello, הידועים בנופים המדהימים של הים התיכון.

צאו לטיול יום להר אטנה

הר אטנה הוא אחד המראות האיקוניים ביותר בסיציליה, וטיול יום להר הגעש הוא חובה לכל מבקר בקטאניה. הר הגעש ממוקם ממש מחוץ לעיר, והמבקרים יכולים לערוך סיור מודרך בהר הגעש ובסביבתו. הסיור כולל ביקור בפסגת הר הגעש, שם המבקרים יכולים להתפעל מהנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב. המבקרים יכולים גם לחקור את הכפרים הסמוכים Zafferana ו-Nicolosi, הידועים במטבח הסיציליאני המסורתי שלהם.

בקר במוזיאונים ובגלריות של קטאניה

קטניה היא ביתם של מספר מוזיאונים וגלריות, שהם דרך מצוינת ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. המוזיאון המרכזי של העיר הוא מוזיאון סיביקו, המאכלס אוסף של חפצים מתקופת העיר היוונית, הרומית והביזנטית. בעיר יש גם מספר גלריות לאמנות, כגון גלריה ד'ארטה מודרנית וגלריה ד'ארטה. Contemporanea, המציגות יצירות של אמנים מקומיים ובינלאומיים. לחוויה ייחודית באמת, המבקרים יכולים לחקור את Museo della Fotografia, המאכלס אוסף של תצלומים מהעבר של העיר. קטניה, סיציליה היא עיר עם היסטוריה עשירה ומגוונת, ויש מה לכל אחד ליהנות. מחקירת ההיסטוריה העתיקה של העיר ועד לגילוי המטבח הייחודי שלה, לקטניה יש מה להציע לכל מבקר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן