דף הבית » TOP10 » כמה שוקל קישואים?

כמה שוקל קישואים?

2023-06-13 14:13:00+02:00

מה זה קישואים?

קישואים הם סוג של דלעת קיץ שנמצאת בשימוש פופולרי במנות רבות. הוא בן למשפחת Cucurbitaceae, הכוללת ירקות אחרים כמו מלפפונים, מלונים ודלעות. קישוא הוא ירק רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, החל מסלטים ועד מוקפצים. הוא גם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, מה שהופך אותו לתוספת בריאה לכל ארוחה.

כמה שוקל קישואים?

המשקל הממוצע של זוקיני הוא כ-4 אונקיות (113 גרם). עם זאת, גודל הקישואים יכול להשתנות מאוד, כך שהמשקל יכול לנוע בין 2 אונקיות (57 גרם) ל-8 אונקיות (227 גרם). גם גודל הקישואים ישפיע על המשקל, שכן קישואים גדולים יותר ישקלו יותר מקטנים.

כיצד להשתמש בקישוא בבישול

קישואים הם ירק רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מאכלים. ניתן לאכול אותו נא, בגריל, צלוי או מאודה. זה יכול לשמש גם במרקים, תבשילים ותבשילים. ניתן להשתמש בזוקיני גם להכנת לחם קישואים, מאפינס ועוגות.

השוואה מהירה

גודל משקל (אוצי) משקל (ג)
קָטָן 2 57
בינוני 4 113
גָדוֹל 8 227

סיכום

קישוא הוא ירק פופולרי המשמש בהרבה מאכלים. זהו מקור נהדר לויטמינים ומינרלים, מה שהופך אותו לתוספת בריאה לכל ארוחה. המשקל הממוצע של קישוא הוא כ-4 אונקיות (113 גרם), אך גודל הקישוא יכול להשתנות מאוד, כך שהמשקל יכול לנוע בין 2 אונקיות (57 גרם) ל-8 אונקיות (227 גרם). קישוא הוא ירק רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, החל מסלטים ועד מוקפצים. למידע נוסף על אופן השימוש בקישואים בבישול, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן