דף הבית » TOP10 » כמה שוקל בצל?

כמה שוקל בצל?

2023-06-10 02:27:00+02:00

מה זה בצל?

בצל הוא ירק שהוא חלק ממשפחת האליום, הכוללת שום, שאלוט, כרישה ועירית. בצל הוא מרכיב עיקרי במטבחים רבים ברחבי העולם ומשמש במגוון מנות. בצל מגיע בצורות, גדלים וצבעים רבים ושונים, וניתן לאכול אותו נא או מבושל.

סוגי בצל

סוג הבצל הנפוץ ביותר הוא הבצל הצהוב, שהוא בצל גדול וצהוב בעל טעם עדין. סוגי בצל אחרים כוללים בצל לבן, שהם קטנים יותר ובעלי טעם עדין יותר מבצל צהוב; בצל אדום, שהם גדולים יותר ובעלי טעם מתוק; ובצל מתוק, שהם עדינים ומתוקים.

יתרונות תזונתיים של בצל

בצל הוא מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין C, ויטמין B6, חומצה פולית, אשלגן ומנגן. בצל הוא גם מקור טוב לסיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. אכילת בצל עשויה לסייע בהפחתת דלקת, בהורדת רמות הכולסטרול, ולשפר את בקרת הסוכר בדם.

כמה שוקל בצל?

משקל הבצל יכול להשתנות בהתאם לסוג וגודל הבצל. בממוצע, בצל בינוני שוקל בין 4 ל-6 אונקיות (113 ו-170 גרם). בצל גדול יכול לשקול עד 8 אונקיות (227 גרם).

בצלים לבנים

בצל לבן קטן יותר מבצל צהוב ובדרך כלל שוקל בין 2 ל-4 אונקיות (57 ו-113 גרם).

בצלים אדומים

בצל אדום גדול יותר מבצל לבן ובדרך כלל שוקל בין 4 ל-6 אונקיות (113 ו-170 גרם).

איך לאחסן בצל

יש לאחסן בצל במקום קריר ויבש. אין לאחסן אותם במקרר, כי זה יכול לגרום להם להתקלקל במהירות. ניתן לאחסן בצל בשקית נייר או בשקית רשת במקום קריר ויבש עד שבועיים.

איך מכינים בצל

ניתן לאכול בצל חי או מבושל. להכנת בצל, התחל בחיתוך החלק העליון והתחתון של הבצל. מקלפים את העור וזורקים. חותכים את הבצל לשניים ואז פורסים, חותכים לקוביות או קוצצים לפי הצורך.

סיכום

בצל הוא ירק רב תכליתי שניתן לאכול אותו נא או מבושל. בממוצע, בצל בינוני שוקל בין 4 ל-6 אונקיות (113 ו-170 גרם). בצל הוא מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין C, ויטמין B6, חומצה פולית, אשלגן ומנגן. אכילת בצל עשויה לסייע בהפחתת דלקת, בהורדת רמות הכולסטרול, ולשפר את בקרת הסוכר בדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן