דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן אחרי החזרת עוברים מקבלים מחזור?

כמה זמן אחרי החזרת עוברים מקבלים מחזור?

2023-06-25 05:42:00+02:00

מהי החזרת עוברים?

החזרת עוברים היא הליך המהווה חלק מתהליך ההפריה החוץ גופית (IVF). במהלך הפריה חוץ גופית, הביציות של האישה נשלפות מהשחלות ומופרות בזרע במעבדה. לאחר מכן, העוברים המתקבלים מועברים בחזרה לרחם האישה. החזרת עוברים היא תהליך של הוצאת העוברים מהרחם.

כמה זמן אחרי החזרת עוברים מקבלים מחזור?

ציר הזמן לקבלת המחזור לאחר החזרת העובר משתנה מאישה לאישה. בדרך כלל, לוקח כשבועיים עד שהרחם חוזר למצבו לפני ההחזרה. במהלך תקופה זו, הרחם מתכונן לקבל את העובר. לאחר העברת העובר, עוברים כשבועיים להשתלת העובר ברחם. לאחר השתלת העובר, לוקח להורמונים להצטבר כשבועיים ולעורר מחזור.

למה לצפות במהלך תקופת ההמתנה

בתקופת ההמתנה חשוב לדאוג לעצמך. זה כולל אכילת תזונה בריאה, מנוחה רבה והימנעות מפעילויות מאומצות. כמו כן, חשוב לקחת את כל התרופות שנקבעו על ידי הרופא שלך. תרופות אלו יכולות לעזור להכין את הגוף להעברת העובר ולעזור להפחית את הסיכון לסיבוכים.

סימני הריון

לאחר העברת העובר, חשוב לחפש סימני הריון. סימנים אלו יכולים לכלול בחילות, עייפות, רגישות בשדיים והטלת שתן תכופה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות לרופא שלך.

השוואה מהירה

תהליך מסגרת זמן
החזרת עוברים 2 שבועות
העברת עוברים 2 שבועות
הַשׁרָשָׁה 2 שבועות
פרק זמן 2 שבועות

טיפים להתכונן למחזור

לאחר קבלת המחזור לאחר החזרת העובר, יש כמה דברים שתוכל לעשות כדי להתכונן אליו. ראשית, חשוב לעקוב אחר המחזור שלך. זה יעזור לך לדעת מתי לצפות למחזור ומתי לקחת תרופות כלשהן שרשם הרופא שלך. בנוסף, חשוב להצטייד במוצרי מחזור כמו רפידות וטמפונים. לבסוף, חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל התסמינים שאתה עלול לחוות במהלך המחזור שלך.

סיכום

קבלת המחזור לאחר החזרת העובר יכולה להיות תקופה מרגשת ומורטת עצבים. חשוב לדאוג לעצמך בתקופת ההמתנה ולהיות ער לכל סימני הריון. בנוסף, חשוב לעקוב אחר המחזור שלך ולהצטייד במוצרי הווסת. לבסוף, חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל התסמינים שאתה עלול לחוות במהלך המחזור שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן