דף הבית » מומלץ בהקדם » הרמן: מבט על המשמעות וההיסטוריה של שם המשפחה

הרמן: מבט על המשמעות וההיסטוריה של שם המשפחה

2023-04-27 14:37:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה הרמן?

שם המשפחה הרמן הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם הפרטי הרמן, המורכב משני יסודות: הרג'ה, שפירושו "צבא", ואדם, שפירושו "אדם". לפיכך, פירוש השם הרמן הוא "איש צבא" או "לוחם". השם זכה לפופולריות של קרל הגדול, שהיה ידוע בשם "הרמן הגדול".

וריאציות של שם המשפחה הרמן

לשם המשפחה הרמן יש וריאציות רבות, כולל הרמן, הרמן, הרמן, הרמן, הרמנסון, הרמנסן, הרמננסדורף, הרמננסדורף, הרמננסברג, הרמנבורג, הרמנספלד, הרמנספלדט, הרמנספלדן, הרמננספלס, הרמננספלץ, הרמננסהיים, הרמננסהיימרס, הרמננסהיימרס, Herrmannsheinz, Herrmannsheinz, Herrmannsheinzs, Herrmannsheinzmann, Herrmannsheinzmanns, Herrmannsheinzmannson, Herrmannsheinzmannsen, Herrmannsheinzmannstorff, Herrmannsheinzmannstorffs, Herrmannsheinzmannstorffen, Herrmannsheinzmannstorffers, Herrmannsheinzmannstrheinsdorff, Herrmannsheinzmannssendorffs.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרמן

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים שנשאו את שם המשפחה הרמן. כמה מהם כוללים:• הרמן מלוויל, סופר אמריקאי, סופר סיפורים קצרים ומשורר.• הרמן גרינג, פוליטיקאי ומנהיג צבאי גרמני במהלך מלחמת העולם השנייה.• הרמן הסה, משורר, סופר וצייר שוויצרי יליד גרמניה. .• הרמן רורשאך, פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי שוויצרי.• הרמן מאייר, רוכב סקי אלפיני אוסטרי.• הרמן וייל, מתמטיקאי, פיזיקאי תיאורטי ופילוסוף גרמני.

הרמן בשפות אחרות

שם המשפחה הרמן נמצא גם בשפות אחרות. בהולנדית, הוא מאוית כהרמנס, בצרפתית כהרמן, באיטלקית כ-Ermanni, בספרדית כ-Hermans, ובפורטוגזית כ-Hermans.

שאלות ותשובות

ש: מה פירוש שם המשפחה הרמן? ת: שם המשפחה הרמן הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם הפרטי הרמן, המורכב משני אלמנטים: harja, כלומר "צבא", ואדם, כלומר "אדם". לפיכך, פירוש השם הרמן הוא "איש צבא" או "לוחם". ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה הרמן? א: לשם המשפחה הרמן יש וריאציות רבות, כולל הרמן, הרמן, הרמן, הרמן, הרמנסון, הרמננסן, הרמננסדורף, Herrmannsdorff, Herrmannsberg, Herrmannsburg, Herrmannsfeld, Herrmannsfeldt, Herrmannsfelden, Herrmannsfels, Herrmannsfelz, Herrmannsheim, Herrmannsheimers, Herrmannsheims, Herrmannshein, Herrmannsheins, Herrmannsheiner, Herrmannsheiners, Herrmannsheinz, Herrmannsheinzs, Herrmannsheinzmann, Herrmannsheinzmanns, Herrmannsheinzmannson, Herrmannsheinzmannsen, Herrmannsheinzmannstorff, Herrmannsheinzmannstorffs, Herrmannsheinzmannstorffen, Herrmannsheinzmannstorffers, Herrmannsheinzmannstorfferss, Herrmannsheinzmannstorffersen, and Herrmannsheinzmannstorffersdorf. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרמן? ת: לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים שנשאו את שם המשפחה הרמן. חלקם כוללים את הרמן מלוויל, הרמן גרינג, הרמן הסה, הרמן רורשאך, הרמן מאייר והרמן וייל.

סיכום

שם המשפחה הרמן הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם הפרטי הרמן, המורכב משני יסודות: הרג'ה, שפירושו "צבא", ואדם, שפירושו "אדם". השם זכה לפופולריות של קרל הגדול, שהיה ידוע בשם "הרמן הגדול". לשם המשפחה הרמן יש וריאציות רבות, כולל הרמן, הרמן, הרמן, הרמן, הרמנסון, הרמנסן, הרמננסדורף, הרמננסדורף, הרמננסברג, הרמנבורג, הרמנספלד, הרמנספלדט, הרמנספלדן, הרמננספלס, הרמננספלץ, הרמננסהיים, הרמננסהיימרס, הרמננסהיימרס, Herrmannsheinz, Herrmannsheinz, Herrmannsheinzs, Herrmannsheinzmann, Herrmannsheinzmanns, Herrmannsheinzmannson, Herrmannsheinzmannsen, Herrmannsheinzmannstorff, Herrmannsheinzmannstorffs, Herrmannsheinzmannstorffen, Herrmannsheinzmannstorffers, Herrmannsheinzmannstrheinsdorff, Herrmannsheinzmannssendorffs. שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כמו הולנדית, צרפתית, איטלקית, ספרדית ופורטוגזית. לאורך ההיסטוריה, היו אנשים מפורסמים רבים שנשאו את שם המשפחה הרמן, ביניהם הרמן מלוויל, הרמן גרינג, הרמן הסה, הרמן רורשאך, הרמן מאייר והרמן וייל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן