דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה של שם המשפחה של הכוויות

ההיסטוריה של שם המשפחה של הכוויות

ההיסטוריה של שם המשפחה של הכוויות

מהו מקור שם המשפחה של הכוויות?

שם המשפחה ברנס הוא ממקור סקוטי, נגזר מהשם ברנס, שהיה שם מקום בסקוטלנד. השם Burness נגזר מהמילה האנגלית הישנה burna, שפירושה זרם. מאמינים שהאדם הראשון שהשתמש בשם היה אדם בשם ג'ון ברנס, שחי בסקוטלנד במאה ה-12. שם המשפחה ברנס נמצא לרוב בסקוטלנד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ומסצ'וסטס. בקנדה, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של Burns

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברנס. רוברט ברנס, משורר וכותב מילים סקוטי, הוא אולי האדם המפורסם ביותר עם שם המשפחה ברנס. הוא ידוע בעיקר בזכות כתיבת השיר "Auld Lang Syne", המושר באופן מסורתי בחגיגות ראש השנה. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה של ברנס כוללים את השחקן והקומיקאי ג'ורג' ברנס, השחקן והבמאי רוברט ברנס, והזמר והכותב ג'וני ברנס.

שכיחות שם המשפחה של הכוויות ברחבי העולם

שם המשפחה ברנס נפוץ ביותר בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה ברנס הוא שם המשפחה ה-541 הנפוץ ביותר. בקנדה, שם המשפחה ברנס הוא שם המשפחה ה-590 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה ברנס הוא שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר.

שם המשפחה ברנס בסקוטלנד

בסקוטלנד, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב באזורים של גלזגו, אדינבורו ואברדין. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של סקוטלנד, כמו ההיילנדס והאיים.

שם המשפחה ברנס בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה ברנס נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ומסצ'וסטס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קליפורניה, אילינוי ופלורידה. שם המשפחה ברנס נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו אירלנד, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה ברנס הוא עדות להיסטוריה הארוכה והעשירה של סקוטלנד ואנשיה. זוהי תזכורת לקשרים התרבותיים והלשוניים החזקים שיש לסקוטלנד עם מדינות אחרות ברחבי העולם. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה ברנס, צפה בסרטון זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן