דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה של שם המשפחה בוכריך

ההיסטוריה של שם המשפחה בוכריך

ההיסטוריה של שם המשפחה בוכריך

מה המשמעות של שם המשפחה בוכריך?

שם המשפחה בוכריך הוא שם גרמני שנגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "buch", שפירושה "ספר". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה מוכר ספרים או סופר. כמו כן, מאמינים כי השם ניתן למי שהיה מלומד או מורה.

איפה שם המשפחה בוכריך הנפוץ ביותר?

שם המשפחה בוכריך נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

גֶרמָנִיָה

בגרמניה, שם המשפחה בוכריך נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל ברלין, המבורג ונורדריין-וסטפאליה.

אוֹסְטְרֵיָה

באוסטריה, שם המשפחה בוכריך נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל שטיריה, אוסטריה עילית וקרינתיה.

שוויץ

בשוויץ, שם המשפחה בוכריך נמצא לרוב בקנטונים ציריך וברן. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל Aargau, Basel-Landschaft ולוצרן.

מהו מקור שם המשפחה בוכריך?

מקורו של שם המשפחה בוכריך אינו ידוע בוודאות. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם שימש לראשונה כשם משפחה בשלהי ימי הביניים. כמו כן, מאמינים כי נעשה בו שימוש באוסטריה ובשווייץ באותה תקופה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בוכריך הוא משנת 1450, כאשר אדם בשם יוהנס בוכריך תועד בעיר נירנברג. מאמינים כי השם שימש בחלקים אחרים של גרמניה, אוסטריה ושוויץ באותה תקופה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוכריך

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בוכריך. אלה כוללים את השחקן והבמאי הגרמני הנס בוכריך, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן בוכריך, והצייר והפסל השוויצרי יוהאן בוכריך.

סיכום

שם המשפחה בוכריך הוא שם גרמני שנגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "buch", שפירושה "ספר". הוא נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, ומאמינים שמקורו בגרמניה בסוף ימי הביניים. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בוכריך, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס בוכריך, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן בוכריך, והצייר והפסל השוויצרי יוהאן בוכריך. למידע נוסף על ההיסטוריה והמקור של שם המשפחה בוכריך, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן