דף הבית » הכי מדובר » בוהם הוא שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

בוהם הוא שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-04-19 00:39:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה בוהם?

שם המשפחה בוהם הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "böhm", שפירושה "איכר" או "איכר". השם ניתן במקור למי שהיה חקלאי או איכר. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד חווה או כפר איכרים.

מהו מקור שם המשפחה בוהם?

מקורו של שם המשפחה בוהם הוא בגרמניה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. מאמינים שזה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "böhm", שפירושה "איכר" או "איכר". השם ניתן במקור למי שהיה חקלאי או איכר. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד חווה או כפר איכרים. שם המשפחה בוהם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה בוהם נמצא לרוב בפנסילבניה, אוהיו וניו יורק.

מהן הווריאציות של שם המשפחה בוהם?

לשם המשפחה בוהם יש וריאציות רבות, כולל Böhm, Bohm, Boehme, Böhme, Böhmer, Böhmermann, Böhms. הווריאציות של שם המשפחה בוהם נמצאות במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל.

בוהם

הווריאציה Böhm של שם המשפחה Boehm היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאת בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

בוהם

הווריאציה בוהם של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאת בארצות הברית וקנדה. הוא נמצא גם בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל.

בוהם

הווריאציה של בוהם של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאת בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

בהמה

הווריאציה Böhme של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאה בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

בהמר

וריאציית Böhmer של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאה בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

בהמרמן

הווריאציה של בוהמרמן של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאת בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

בהמס

וריאציית Böhms של שם המשפחה בוהם היא הווריאציה הנפוצה ביותר שנמצאה בגרמניה. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וישראל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהם

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בוהם, ביניהם המלחין הגרמני קרל מריה פון ובר, הפיזיקאי הגרמני מקס פלאנק, הפילוסוף הגרמני עמנואל קאנט, והמתמטיקאי הגרמני קרל פרידריך גאוס.

בוהם שם משפחה בישראל

שם המשפחה בוהם נמצא בישראל, שם הוא נמצא לרוב בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. השם נמצא גם בהתנחלויות הישראליות בית שמש, בית אל ובית אריה.

טבלה של וריאציות שם משפחה בוהם

וָרִיאַצִיָה מָקוֹר המדינות הנפוצות ביותר
בוהם גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בוהם גֶרמָנִיָה ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בוהם גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בהמה גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בהמר גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בהמרמן גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל
בהמס גֶרמָנִיָה גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל

שם המשפחה בוהם הוא שם משפחה מעניין וייחודי עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. זה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "böhm", שפירושה "איכר" או "איכר". השם ניתן במקור למי שהיה חקלאי או איכר. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד חווה או כפר איכרים. שם המשפחה בוהם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה בוהם נמצא לרוב בפנסילבניה, אוהיו וניו יורק. לשם המשפחה בוהם יש וריאציות רבות, כולל Böhm, Bohm, Boehme, Böhme, Böhmer, Böhmermann, Böhms. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בוהם, ביניהם המלחין הגרמני קרל מריה פון ובר, הפיזיקאי הגרמני מקס פלאנק, הפילוסוף הגרמני עמנואל קאנט, והמתמטיקאי הגרמני קרל פרידריך גאוס. שם המשפחה בוהם נמצא גם בישראל, שם הוא נמצא לרוב בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. שם המשפחה בוהם הוא שם משפחה ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. זה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "böhm", שפירושה "איכר" או "איכר". השם ניתן במקור למי שהיה חקלאי או איכר. ייתכן גם שהשם ניתן למי שגר ליד חווה או כפר איכרים. שם המשפחה בוהם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל. יש לו וריאציות רבות, כולל Böhm, Bohm, Boehme, Böhme, Böhmer, Böhmermann, Böhms. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בוהם, ביניהם המלחין הגרמני קרל מריה פון ובר, הפיזיקאי הגרמני מקס פלאנק, הפילוסוף הגרמני עמנואל קאנט, והמתמטיקאי הגרמני קרל פרידריך גאוס. שם המשפחה בוהם נמצא גם בישראל, שם הוא נמצא לרוב בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. שם המשפחה בוהם הוא שם משפחה ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. זוהי תזכורת לחשיבות המשפחה ולחשיבות השמירה על המורשת. זוהי תזכורת לעבודה הקשה ומסירותם של אבותינו, והיא תזכורת לעוצמתה וחוסנה של הרוח האנושית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן