דף הבית » מומלץ בהקדם » ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה רג'יניאנו

ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה רג'יניאנו

ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה רג'יניאנו

מהו שם המשפחה רג'יניאנו?

שם המשפחה רג'יניאנו הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נמצא לרוב באזורי טוסקנה ואומבריה. השם נגזר מהמילה הלטינית "רג'ינה", שפירושה "מלכה". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה ממוצא אציל או בעל מעמד חברתי גבוה.

מקורות שם המשפחה רג'יניאנו

מקורו של שם המשפחה רג'יניאנו הוא באזור האיטלקי של טוסקנה. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית "רג'ינה", שפירושה "מלכה". מאמינים כי השם ניתן לאדם שהיה ממוצא אציל או בעל מעמד חברתי גבוה. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של שם המשפחה רג'יניאנו מתוארך למאה ה-13. הוא נמצא ברישומי העיר פירנצה, שם היה רשום אדם בשם "ג'ובאני רג'יניאנו" כתושב. מאז, השם התפשט ברחבי איטליה והעולם.

התפשטות שם המשפחה רג'יניאנו

שם המשפחה רג'יניאנו התפשט ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב באיטליה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה, ופלורידה. בקנדה, הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, הוא נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. בברזיל, הוא נמצא לרוב במדינות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רג'יניאנו

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה רג'יניאנו. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• שחקן ובמאי איטלקי, רוברטו רג'יניאנו• זמר ופזמונאי איטלקי, פרנצ'סקו רג'יניאנו• כדורגלן ברזילאי, פאולו רג'יניאנו• מעצב אופנה איטלקי, לוקה רג'יניאנו• שחקן אמריקאי, ג'ו רג'יניאנו

סיכום

שם המשפחה רג'יניאנו הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נמצא לרוב באזורי טוסקנה ואומבריה. השם נגזר מהמילה הלטינית "רג'ינה", שפירושה "מלכה". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה ממוצא אציל או בעל מעמד חברתי גבוה. שם המשפחה רג'יניאנו התפשט ברחבי העולם, ויש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו רג'יניאנו, הזמר והכותב האיטלקי פרנצ'סקו רג'יניאנו, הכדורגלן הברזילאי פאולו רג'יניאנו, מעצב האופנה האיטלקי לוקה רג'יניאנו והשחקן האמריקאי ג'ו. רג'יניאנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן