דף הבית » מומלץ בהקדם » המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

שם המשפחה מלכה הוא ממוצא עברי ובעל היסטוריה ארוכה ומעניינת. השם נגזר מהמילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה. השם שימש כשם פרטי בתרבויות רבות, כולל יהודית, נוצרית ומוסלמית. שם המשפחה מלכה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בישראל, השם נמצא לרוב באזור צפון הארץ. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

וריאציות של שם המשפחה מלכה

לשם המשפחה מלכה וריאציות רבות, כולל מלכין, מלכה, מלכי, מלכה ומלכה. ניתן למצוא את הווריאציות של השם במדינות ותרבויות שונות. במקרים מסוימים, הווריאציות של השם עשויות לשמש לציון משפחה או אזור ספציפיים.

מלכין

הווריאציה של מלכין של שם המשפחה מלכה נמצאת לרוב בארצות הברית ובקנדה. מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה.

מלכה

וריאציית המלכה של שם המשפחה מלכה נמצאת לרוב בישראל. מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה.

מלכי

הווריאציה של מלכי של שם המשפחה מלכה נמצאת לרוב בבריטניה. מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה.

מלקו

הווריאציה של מלקו של שם המשפחה מלכה נמצאת לרוב במזרח אירופה. מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלכה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מלכה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי איתן פוקס.

סיכום

שם המשפחה מלכה הוא ממוצא עברי ובעל היסטוריה ארוכה ומעניינת. השם נגזר מהמילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". מאמינים כי השם ניתן במקור לאישה שהייתה מנהיגה או שליטת בקהילה שלה. לשם יש וריאציות רבות, כולל מלכין, מלכה, מלכי, מלכו ומלכה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מלכה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי איתן פוקס. למידע נוסף על שם המשפחה מלכה והווריאציות שלו, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן