דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת אם זה בן או בת?

איך לדעת אם זה בן או בת?

2023-07-06 17:13:00+02:00

סימנים ותסמינים נפוצים

כשזה מגיע לקביעת מינו של תינוק, ישנם כמה סימנים ותסמינים נפוצים שיכולים לעזור לך לנחש מושכל. אלו כוללים:

  • צורת הבטן של האם
  • מיקום התינוק ברחם
  • קצב הלב של התינוק
  • נוכחות של הורמונים מסוימים בדם האם

צורת הבטן של האם היא לעתים קרובות הסימן הראשון שיכול לעזור לך לקבוע את מין התינוק. אם הבטן של האם עגולה ומלאה, סביר יותר שהיא נושאת ילד. אם הבטן של האם מחודדת וצרה יותר, סביר יותר שהיא נושאת ילדה. גם מיקומו של התינוק ברחם יכול להיות רמז. אם התינוק ממוקם נמוך בבטן האם, סביר יותר שהיא נושאת ילד. אם התינוק ממוקם גבוה יותר בבטן האם, סביר יותר שהיא נושאת ילדה. קצב הלב של התינוק יכול גם להיות רמז. אם קצב הלב של התינוק גבוה מ-140 פעימות לדקה, סביר יותר שהיא נושאת ילדה. אם קצב הלב של התינוק נמוך מ-140 פעימות לדקה, סביר יותר שהיא נושאת ילד. נוכחותם של הורמונים מסוימים בדם האם יכולה להיות גם רמז. אם לאם יש רמות גבוהות יותר של הורמון אסטריול, סביר יותר שהיא נושאת ילדה. אם לאם יש רמות גבוהות יותר של ההורמון hCG, סביר יותר שהיא נושאת ילד.

שיטות מדעיות

בנוסף לסימנים והתסמינים הנפוצים, ישנן גם כמה שיטות מדעיות שניתן להשתמש בהן כדי לקבוע את מינו של תינוק. אלו כוללים:

  • אולטרסאונד
  • בְּדִיקַת מֵי שָׁפִיר
  • דגימת וילוס כוריוני (CVS)

אולטרסאונד היא שיטה לא פולשנית לקביעת מינו של תינוק. במהלך בדיקת אולטרסאונד, טכנאי ישתמש בגלי קול כדי ליצור תמונה של התינוק ברחם. לאחר מכן ניתן להשתמש בתמונה זו כדי לקבוע את מינו של התינוק. בדיקת מי שפיר היא שיטה פולשנית לקביעת מינו של תינוק. במהלך בדיקת מי השפיר נלקחת דגימה של מי השפיר המקיפים את התינוק ונבדקת לנוכחות הורמונים מסוימים. לאחר מכן ניתן להשתמש בזה כדי לקבוע את מינו של התינוק. דגימת וילוס כוריוני (CVS) היא גם שיטה פולשנית לקביעת מינו של תינוק. במהלך CVS, נלקחת דגימה של השליה ונבדקת לנוכחות הורמונים מסוימים. לאחר מכן ניתן להשתמש בזה כדי לקבוע את מין התינוק.

סיכום

קביעת מין של תינוק יכולה להיות משימה קשה, אבל יש כמה סימנים ותסמינים נפוצים, כמו גם שיטות מדעיות, שיכולות לעזור לך לנחש מושכל. אם אתה עדיין לא בטוח, תמיד תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן