דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת אם את בהריון ואם זה בן או בת?

איך לדעת אם את בהריון ואם זה בן או בת?

2023-07-04 08:36:00+02:00

מהם הסימנים להריון?

אם את חושבת שאת בהריון, הצעד הראשון הוא לבצע בדיקת הריון. זה יגיד לך אם את בהריון או לא. סימנים נפוצים של הריון כוללים הפסקת מחזור, בחילות, עייפות, רגישות בשדיים והטלת שתן תכופה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, מומלץ לבצע בדיקת הריון.

איך אתה יכול לדעת אם יש לך בן או בת?

לא ניתן לקבוע את מין תינוקך עד לבדיקת אולטרסאונד. אולטרסאונד הוא הליך המשתמש בגלי קול כדי ליצור תמונה של התינוק שלך ברחם. אולטרסאונד נעשה בדרך כלל בין 18 ל-20 שבועות של הריון. טכנאי האולטרסאונד יוכל לומר לך את מין תינוקך.

בְּדִיקַת מֵי שָׁפִיר

בדיקת מי שפיר היא הליך שניתן לעשות כדי לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 15 ל 20 שבועות של הריון. במהלך ההליך מוחדרת מחט לרחם לאיסוף דגימת מי שפיר. לאחר מכן, הנוזל נבדק לאיתור מומים כרומוזומליים ומין התינוק.

דגימת וילוס כוריוני (CVS)

דגימת כוריות (CVS) היא הליך נוסף שניתן לעשות כדי לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 10 ל-12 שבועות של הריון. במהלך ההליך נלקחת דגימת תאים מהשליה ונבדקת לאיתור מומים כרומוזומליים ומין התינוק.

בדיקות טרום לידתיות לא פולשניות (NIPT)

בדיקה טרום לידתית לא פולשנית (NIPT) היא הליך חדש יותר שניתן לעשות כדי לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 10 ל-13 שבועות של הריון. במהלך ההליך, נלקחת דגימת דם שלך ונבדקת לאיתור מומים כרומוזומליים ומין התינוק.

אולטרסאונד

אולטרסאונד היא הדרך הנפוצה ביותר לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 18 ל 20 שבועות של הריון. במהלך ההליך, גלי קול משמשים ליצירת תמונה של התינוק שלך ברחם. טכנאי האולטרסאונד יוכל לומר לך את מין תינוקך.

שאלות ותשובות

מהי הדרך המוקדמת ביותר לקבוע את מין התינוק שלי?

הדרך המוקדמת ביותר לקבוע את מינו של תינוקך היא באמצעות הליך הנקרא דגימת כוריות (CVS). זה נעשה בדרך כלל בין 10 ל-12 שבועות של הריון.

מהי הדרך המדויקת ביותר לקבוע את מין התינוק שלי?

הדרך המדויקת ביותר לקבוע את מין התינוק שלך היא באמצעות אולטרסאונד. זה נעשה בדרך כלל בין 18 ל 20 שבועות של הריון.

מהי בדיקה טרום לידתית לא פולשנית (NIPT)?

בדיקה טרום לידתית לא פולשנית (NIPT) היא הליך חדש יותר שניתן לעשות כדי לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 10 ל-13 שבועות של הריון. במהלך ההליך, נלקחת דגימת דם שלך ונבדקת לאיתור מומים כרומוזומליים ומין התינוק.

מה זה בדיקת מי שפיר?

בדיקת מי שפיר היא הליך שניתן לעשות כדי לקבוע את מין התינוק שלך. זה נעשה בדרך כלל בין 15 ל 20 שבועות של הריון. במהלך ההליך מוחדרת מחט לרחם לאיסוף דגימת מי שפיר. לאחר מכן, הנוזל נבדק לאיתור מומים כרומוזומליים ומין התינוק. אם את חושבת שאת בהריון, הצעד הראשון הוא לבצע בדיקת הריון. זה יגיד לך אם את בהריון או לא. אם את בהריון, ישנן מספר דרכים לקבוע את מין התינוק שלך. הדרך הנפוצה ביותר היא עם אולטרסאונד, הנעשה בדרך כלל בין 18 ל-20 שבועות של הריון. ניתן להשתמש בהליכים אחרים, כגון בדיקת מי שפיר, דגימת דליות כוריוניות (CVS) ובדיקות טרום לידתיות לא פולשניות (NIPT) כדי לקבוע את המין של תינוקך. לא משנה באיזו שיטה תבחר, חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של כל הליך. הרופא שלך יכול לעזור לך להחליט איזו אפשרות היא הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה על איך לדעת אם את בהריון ואם מדובר בבן או בת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן