דף הבית » אנציקלופדיה » תולדות שם המשפחה שכטר

תולדות שם המשפחה שכטר

2023-05-15 23:12:00+02:00

מהו שם המשפחה של שכטר?

שם המשפחה שכטר הוא שם משפחה יהודי שנמצא בעיקר בישראל. זה נגזר מהמילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר יהודים הועסקו לעתים קרובות כקצבים. שם המשפחה שכטר נמצא במדינות רבות ושונות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה שכטר

מקורו של שם המשפחה שכטר הוא בימי הביניים, כאשר יהודים הועסקו לעתים קרובות כקצבים. השם נגזר מהמילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". השם אומץ כנראה על ידי יהודים שהועסקו כקצבים בימי הביניים. שם המשפחה שכטר נמצא במדינות רבות ושונות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. בקנדה, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר.

שכיחות שם המשפחה שכטר בישראל

שם המשפחה שכטר נפוץ ביותר בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה היהודיים הנפוצים ביותר. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה שכטר הוא שם המשפחה היהודי השביעי בשכיחותו בישראל. שם המשפחה שכטר הוא גם אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעיר תל אביב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכטר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכטר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. בנוסף, שם המשפחה שכטר נמצא גם בקרב אישים יהודים בולטים, כמו הרב אברהם יצחק קוק והרב יוסף ב' סולובייצ'יק.

סיכום

שם המשפחה שכטר הוא שם משפחה יהודי שנמצא בעיקר בישראל. זה נגזר מהמילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר יהודים הועסקו לעתים קרובות כקצבים. שם המשפחה שכטר נמצא במדינות רבות ושונות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בישראל, שם המשפחה שכטר הוא אחד משמות המשפחה היהודיים הנפוצים ביותר. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכטר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. למידע נוסף על שם המשפחה שכטר, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן