דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה מאיירפלד: סקירה מקיפה

שם משפחה מאיירפלד: סקירה מקיפה

שם משפחה מאיירפלד: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה מיירפלד?

שם המשפחה מאיירפלד הוא שם משפחה יהודי-גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "מאייר", שפירושה "איכר". מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז נאסר על יהודים להחזיק בקרקע ובמקום זאת הועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. שם המשפחה מיירפלד נמצא במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, ארצות הברית וישראל.

מקור שם המשפחה מיירפלד

מקורו של שם המשפחה מאיירפלד בימי הביניים, אז נאסר על יהודים להחזיק בקרקע ובמקום זאת הועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. השם נגזר מהמילה הגרמנית "מאייר", שפירושה "איכר". השם אומץ אז על ידי יהודים שהועסקו כחקלאים, ולבסוף הוא התפשט למדינות אחרות.

שם משפחה מאיירפלד בארצות שונות

שם המשפחה מיירפלד נמצא במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, ארצות הברית וישראל. בגרמניה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. באוסטריה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

שם משפחה מאיירפלד בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה מאיירפלד נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. על פי ההערכות, מקור השם בבוואריה, שם הוא אומץ על ידי יהודים שהועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. השם התפשט אז לאזורים אחרים בגרמניה, והוא נמצא כיום בחלקים רבים של המדינה.

שם משפחה מאיירפלד באוסטריה

באוסטריה, שם המשפחה מאיירפלד נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. על פי החשד, מקור השם בוינה, שם הוא אומץ על ידי יהודים שהועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. השם התפשט אז לאזורים אחרים של אוסטריה, והוא נמצא כיום בחלקים רבים של המדינה.

שם משפחה מאיירפלד בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מאיירפלד נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. מקורו של השם הוא בניו יורק, שם הוא אומץ על ידי יהודים שהועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. לאחר מכן השם התפשט לחלקים אחרים של ארצות הברית, והוא נמצא כעת בחלקים רבים של המדינה.

שם משפחה מיירפלד בישראל

בישראל, שם המשפחה מיירפלד נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. על פי ההערכות, מקור השם בירושלים, שם הוא אומץ על ידי יהודים שהועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. אז התפשט השם לאזורים אחרים בישראל, והוא נמצא כיום באזורים רבים בארץ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מיירפלד

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מאיירפלד, כולל:

  • מקס מאיירפלד, עורך דין ופוליטיקאי יהודי-גרמני.
  • רודולף מאיירפלד, סופר ועיתונאי יהודי-גרמני.
  • אריך מאיירפלד, מלחין ומנצח יהודי-גרמני.
  • הנס מאיירפלד, רופא ומדען יהודי-גרמני.
  • הרמן מאיירפלד, פילוסוף ותיאולוג יהודי-גרמני.

סיכום

שם המשפחה מאיירפלד הוא שם משפחה יהודי-גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "מאייר", שפירושה "איכר". מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז נאסר על יהודים להחזיק בקרקע ובמקום זאת הועסקו כחקלאים על ידי האצולה המקומית. שם המשפחה מיירפלד נמצא במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, ארצות הברית וישראל. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מאיירפלד, כולל מקס מאיירפלד, רודולף מאיירפלד, אריך מאיירפלד, הנס מאיירפלד והרמן מאיירפלד. למידע נוסף על שם המשפחה מאיירפלד, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן