דף הבית » מגזין » שם משפחה של Hangal: מבט מהיר

שם משפחה של Hangal: מבט מהיר

שם משפחה של Hangal: מבט מהיר

מהו שם המשפחה של האנגאל?

שם המשפחה Hangal הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בהודו, שם הוא עדיין שם משפחה פופולרי. השם נגזר מהמילה הסנסקריט "האנגלה", שפירושה "אחד שהוא חזק". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה ההינדית "האנגאל", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". שם המשפחה הנגל נמצא במדינות רבות, כולל הודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל, סרי לנקה וארצות הברית . הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

מקורו של שם המשפחה הנגל

מקורו של שם המשפחה Hangal הוא בהודו. מאמינים שזה נגזר מהמילה הסנסקריט "האנגלה", שפירושה "אחד שהוא חזק". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה ההינדית "האנגאל", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". שם המשפחה הנגל נמצא במדינות רבות, כולל הודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל, סרי לנקה וארצות הברית . הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה. שם המשפחה הנגל נמצא לרוב בהודו, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו פקיסטן, בנגלדש, נפאל, סרי לנקה וארצות הברית.

שכיחות שם המשפחה הנגל

שם המשפחה הנגל נמצא לרוב בהודו, שם מאמינים שמקורו. על פי מפקד האוכלוסין ההודי של 2011, שם המשפחה האנגאל היה שם המשפחה השביעי בשכיחותו בהודו, עם למעלה מ-1.2 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה. בפקיסטן, שם המשפחה האנגאל הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-600,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בבנגלדש, שם המשפחה האנגאל הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, עם למעלה מ-400,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בארצות הברית, שם המשפחה האנגאל הוא שם המשפחה ה-5,812 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-2,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בבריטניה, שם המשפחה האנגאל הוא שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה מספר אנשים
הוֹדוּ 7 1.2 מיליון
פקיסטן ה-11 600,000
בנגלדש ה-15 400,000
ארצות הברית 5,812 2,000
הממלכה המאוחדת 4,945 1,000

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הנגל

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של האנגאל, כולל שחקנים, מוזיקאים, פוליטיקאים וספורטאים. אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה של האנגאל הוא השחקן ההודי, אירפאן חאן. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו Slumdog Millionaire, Life of Pi ו-The Amazing Spider-Man. אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה Hangal הוא המוזיקאי ההודי, Ustad Bismillah Khan. הוא היה שחקן שנאי נודע וזכה בפרס הבהרט רטנה, הכבוד האזרחי הגבוה ביותר בהודו, בשנת 2001. הפוליטיקאי ההודי, שאשי ת'ארור, הוא גם אדם מפורסם עם שם המשפחה האנגלי. הוא חבר פרלמנט ושר המדינה לשעבר לענייני חוץ. הספורטאי ההודי, PT אושה, הוא גם אדם מפורסם עם שם המשפחה Hangal. היא ספורטאית אתלטית לשעבר ונחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות בהודו.

סיכום

שם המשפחה Hangal הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בהודו, שם הוא עדיין שם משפחה פופולרי. השם נגזר מהמילה הסנסקריט "האנגלה", שפירושה "אחד שהוא חזק". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה ההינדית "הנגל", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". שם המשפחה האנגלי נמצא לרוב בהודו, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו פקיסטן, בנגלדש, נפאל, סרי לנקה וארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של האנגאל, כולל שחקנים, מוזיקאים, פוליטיקאים וספורטאים. שם המשפחה הנגל הוא עדות לכוחם ואומץם של מי שנושאים אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן