דף הבית » מגזין » משמעות שם המשפחה סויסה

משמעות שם המשפחה סויסה

משמעות שם המשפחה סויסה

מה פירוש שם המשפחה סויסה?

שם המשפחה סויסה הוא ממקור סרי לנקה והוא נגזר מהמילה הסינהלית "סויסה", שפירושה "אריה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיו אמיצים ואמיצים, ומאמינים שהוא שימש כתואר של כבוד.

מקורות שם המשפחה סויסה

מקורו של שם המשפחה סויסה הוא בממלכה העתיקה של קנדי, ששכנה בחלק המרכזי של סרי לנקה. הממלכה הוקמה במאה ה-14 ונשלטה על ידי העם הסינהאלי. במהלך תקופה זו, האנשים הסינהלים השתמשו במילה "סויה" כדי להתייחס לאלה שהיו אמיצים ואמיצים.

היסטוריה של שם המשפחה סויסה

שם המשפחה סויסה נמצא בשימוש מאז המאה ה-14 ועובר בדורות. מאמינים כי הוא שימש כתואר של כבוד לאלה שהיו אמיצים ואמיצים. השם שימש על ידי דמויות בולטות רבות לאורך ההיסטוריה, כולל המשוררת והסופרת המפורסמת מסרי לנקה, אננדה סויסה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סויסה

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה סויסה. כמה מהבולטים ביותר כוללים את המשוררת והסופרת מסרי לנקה אננדה סויסה, הפוליטיקאי מסרי לנקה וראש הממשלה לשעבר רניל וויקרמסינגה, ושחקנית הקריקט מסרי לנקה והקפטנית לשעבר Mahela Jayawardene.

סיכום

שם המשפחה סויסה הוא ממקור סרי לנקה והוא נגזר מהמילה הסינהלית "סויסה", שפירושה "אריה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיו אמיצים ואמיצים, ומאמינים שהוא שימש כתואר של כבוד. שם המשפחה סויסה נמצא בשימוש מאז המאה ה-14 ועובר בדורות. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סויסה, ביניהם המשוררת והסופרת מסרי לנקה אננדה סויסה, הפוליטיקאי מסרי לנקה וראש הממשלה לשעבר רניל וויקרמסינגה, ושחקנית הקריקט מסרי לנקה והקפטנית לשעבר Mahela Jayawardene.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן