דף הבית » TOP10 » שם משפחה של רמפל: היסטוריה מקיפה

שם משפחה של רמפל: היסטוריה מקיפה

2023-05-12 13:24:00+02:00

מהו שם המשפחה של רמפל?

שם המשפחה רמפל הוא שם משפחה גרמני שמקורו בהולנד. היא נגזרת מהמילה ההולנדית "רמפל", שפירושה "גבעה או תל קטן". לפי ההערכה, שם המשפחה רמפל הופיע לראשונה בהולנד בסוף המאה ה-16. הוא נמצא גם בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות במרכז אירופה.

מקורו של שם המשפחה רמפל

מקורו של שם המשפחה רמפל הוא בהולנד בסוף המאה ה-16. היא נגזרת מהמילה ההולנדית "רמפל", שפירושה "גבעה או תל קטן". לפי ההערכה, שם המשפחה רמפל הופיע לראשונה בהולנד בסוף המאה ה-16. הוא נמצא גם בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות במרכז אירופה. מקורו של שם המשפחה רמפל הוא בהולנד בסוף המאה ה-16. היא נגזרת מהמילה ההולנדית "רמפל", שפירושה "גבעה או תל קטן". לפי ההערכה, שם המשפחה רמפל הופיע לראשונה בהולנד בסוף המאה ה-16. הוא נמצא גם בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות במרכז אירופה. מקורו של שם המשפחה רמפל הוא בהולנד בסוף המאה ה-16. היא נגזרת מהמילה ההולנדית "רמפל", שפירושה "גבעה או תל קטן". לפי ההערכה, שם המשפחה רמפל הופיע לראשונה בהולנד בסוף המאה ה-16. הוא נמצא גם בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות במרכז אירופה.

הפצת שם המשפחה של רמפל

שם המשפחה רמפל התפשט ברחבי אירופה במהלך המאות ה-17 וה-18. מאמינים כי שם המשפחה רמפל הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה רמפל נמצא כעת במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שם משפחה רמפל בארצות הברית

שם המשפחה רמפל נמצא לרוב בארצות הברית. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, היו למעלה מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה רמפל שחיו בארצות הברית בשנת 2020. המדינות עם הריכוז הגבוה ביותר של שמות משפחה של רמפל הן פנסילבניה, אוהיו ומישיגן.

שם משפחה רמפל בקנדה

שם המשפחה רמפל נמצא גם בקנדה. לפי המפקד הקנדי, היו למעלה מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה רמפל שחיו בקנדה בשנת 2020. המחוזות עם הריכוז הגבוה ביותר של שמות משפחה של רמפל הם אונטריו, אלברטה וקולומביה הבריטית.

שם משפחה רמפל בארצות אחרות

שם המשפחה רמפל נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. על פי המפקד האוסטרלי, היו יותר מ-500 אנשים עם שם המשפחה רמפל שחיו באוסטרליה בשנת 2020. המדינות עם הריכוז הגבוה ביותר של שמות משפחה של רמפל הן ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד. בניו זילנד, שם המשפחה רמפל הוא הנפוץ ביותר נמצא באי הצפוני. על פי מפקד האוכלוסין של ניו זילנד, היו יותר מ-500 אנשים עם שם המשפחה רמפל שחיו בניו זילנד בשנת 2020. האזורים עם הריכוז הגבוה ביותר של שמות משפחה של רמפל הם אוקלנד, וולינגטון וקנטרברי. בדרום אפריקה, שם המשפחה רמפל הוא הנפוץ ביותר נמצא בכף המערבי. לפי מפקד האוכלוסין של דרום אפריקה, היו למעלה מ-500 אנשים עם שם המשפחה רמפל שחיו בדרום אפריקה בשנת 2020. המחוזות עם הריכוז הגבוה ביותר של שמות משפחה של רמפל הם Western Cape, Gauteng ו-KwaZulu-Natal.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רמפל

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה רמפל, כולל:- ג'ון רמפל, פוליטיקאי קנדי- דיוויד רמפל, רופא קנדי- ג'ייקוב רמפל, אמן קנדי- הנרי רמפל, יזם גרמני-אמריקאי- פיטר רמפל, גרמני-אמריקאי תיאולוג- ג'ון רמפל, מלחין גרמני-אמריקאי- מרי רמפל, סופרת קנדית

סיכום

שם המשפחה רמפל הוא שם משפחה גרמני שמקורו בהולנד. היא נגזרת מהמילה ההולנדית "רמפל", שפירושה "גבעה או תל קטן". לפי ההערכה, שם המשפחה רמפל הופיע לראשונה בהולנד בסוף המאה ה-16. הוא נמצא כעת במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה רמפל, כולל פוליטיקאים, רופאים, אמנים, יזמים, תיאולוגים ומלחינים. למידע נוסף על שם המשפחה של Rempel, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן