דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה של שם המשפחה מלקוב

ההיסטוריה של שם המשפחה מלקוב

2023-05-28 22:48:00+02:00

מקור שם המשפחה מלקוב

שם המשפחה מלקוב הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". מקורו של השם הוא באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-19. מאמינים שהשם ניתן למשפחה קטנה של יהודים רוסים שהתגוררה באזור. השם מלקוב נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס ופולין. במדינות אלה, השם מאוית לעתים קרובות כ"מלקוב" או "מלקובסקי". השם נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מאוית לעתים קרובות כ"מלקוף" או "מלקוביץ".

משמעות שם המשפחה מלקוב

המשמעות של שם המשפחה מלקוב היא "קטנה" או "קטנה". זה כנראה נובע מהעובדה שהמשפחה הייתה קטנה כשאימצו את השם לראשונה. השם קשור גם למילה הרוסית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". השם מלקוב קשור גם למילה הרוסית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". השם קשור גם למילה הרוסית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן".

מלקוב בתרבות היהודית

גם שם המשפחה מלקוב קשור לתרבות היהודית. השם נמצא לעתים קרובות בקהילות יהודיות בארצות הברית, בישראל ובמדינות אחרות. השם משמש לעתים קרובות כשם משפחה למשפחות יהודיות. בתרבות היהודית, השם מלקוב מקושר לרוב למילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". זה כנראה נובע מהעובדה שהמשפחה הייתה קטנה כשאימצו את השם לראשונה.

מלקוב בתרבות הרוסית

שם המשפחה מלקוב קשור גם לתרבות הרוסית. השם נמצא לעתים קרובות בקהילות רוסיות בארצות הברית, רוסיה ומדינות אחרות. השם משמש לעתים קרובות כשם משפחה למשפחות רוסיות.בתרבות הרוסית, השם Malkov מזוהה לעתים קרובות עם המילה הרוסית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". זה כנראה נובע מהעובדה שהמשפחה הייתה קטנה כשאימצו את השם לראשונה.

מלקוב בתרבות האוקראינית

שם המשפחה מלקוב קשור גם לתרבות האוקראינית. השם נמצא לעתים קרובות בקהילות אוקראיניות בארצות הברית, אוקראינה ומדינות אחרות. השם משמש לעתים קרובות כשם משפחה למשפחות אוקראיניות. בתרבות האוקראינית, השם מלקוב מקושר לעתים קרובות למילה האוקראינית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". זה כנראה נובע מהעובדה שהמשפחה הייתה קטנה כשאימצו את השם לראשונה.

מלקוב בתרבות הבלרוסית

שם המשפחה מלקוב קשור גם לתרבות הבלארוסית. השם נמצא לעתים קרובות בקהילות בלארוסיות בארצות הברית, בלארוס ובמדינות אחרות. השם משמש לעתים קרובות כשם משפחה למשפחות בלארוסיות. בתרבות הבלארוסית, השם מלקוב מקושר לעתים קרובות עם המילה הבלארוסית "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". זה כנראה נובע מהעובדה שהמשפחה הייתה קטנה כשאימצו את השם לראשונה.

סיכום

שם המשפחה מלקוב הוא ממקור רוסי והוא נגזר מהמילה "מלכה", שפירושה "קטן" או "קטן". מקורו של השם הוא באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-19. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס ופולין. במדינות אלה, השם מאוית לעתים קרובות כ"מלקוב" או "מלקובסקי". השם נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מאוית לעתים קרובות כ"מלקוף" או "מלקוביץ". המשמעות של שם המשפחה מלקוב היא "קטנה" או "קטנה". השם קשור גם לתרבויות יהודיות, רוסיות, אוקראיניות ובלארוסיות. שם המשפחה מלקוב הוא שם מעניין עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה מלקוב, בקר בוויקיפדיה העברית או צפה בסרטון YouTube זה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלקוב

  • איליה מלקוב – מחליק אמנותי רוסי
  • ולדימיר מלקוב – רב-אמן שחמט רוסי
  • יורי מלקוב – מרים משקולות אולימפי רוסי
  • אירינה מלקובה – שחקנית רוסייה
  • איגור מלקוב – שחקן הוקי קרח רוסי
  • ולדימיר מלקוב – שחקן כדורגל רוסי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן