דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה של רוט?

שם המשפחה רוט הוא שם משפחה גרמני נפוץ, הנגזר מהמילה הגרמנית "רקב" שמשמעותה "אדום". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה על סמך המאפיינים הפיזיים שלהם. שם המשפחה רוט נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם.

מקורו של שם המשפחה רוט

מקורו של שם המשפחה רוט בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה על סמך המאפיינים הפיזיים שלהם. שם המשפחה רוט נגזר מהמילה הגרמנית "רוק" שמשמעותה "אדום". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור לאנשים עם שיער אדום או עור אדמדם.

שכיחות שם המשפחה רוט

שם המשפחה רוט נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-5,737 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

וריאציות של שם המשפחה רוט

לשם המשפחה של רוט יש וריאציות רבות, כולל רוטה, רוטה, רותמן, רוטמן, רוטנברג, רוטנברגר, רוטנבורג, רוטנבוהלר, רוטנבול, רוטנבוש, רוטנבאכר ורוטנבאך.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רוט

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של רוט, כולל השחקן טים רוט, השחקן אומה תורמן והפיזיקאי אלברט איינשטיין.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר שְׁכִיחוּת וריאציות אנשים מפורסמים
רוט גֶרמָנִיָת גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד רוטה, רוטה, רוהמן, רוטמן, רוטנברג, רוטנברגר, רוטנבורג, רוטנבוהלר, רוטנבול, רוטנבוש, רוטנבאכר, רוטנבך. טים רוט, אומה תורמן, אלברט איינשטיין

לסיכום, שם המשפחה רוט הוא שם משפחה גרמני נפוץ, הנגזר מהמילה הגרמנית "רוק" שמשמעותה "אדום". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר אנשים החלו לאמץ שמות משפחה על סמך המאפיינים הפיזיים שלהם. שם המשפחה רוט נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. ישנן וריאציות רבות של שם המשפחה של רוט, ויש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של רוט, כולל השחקן טים רוט, השחקן אומה תורמן והפיזיקאי אלברט איינשטיין. למידע נוסף על שם המשפחה רוט, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן