דף הבית » מעניין » שם משפחה של רוהקר – היסטוריה, מקור ומשמעות

שם משפחה של רוהקר – היסטוריה, מקור ומשמעות

2023-05-11 19:51:00+02:00

מהו שם המשפחה של רוהקר?

שם המשפחה רוהקר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "רוק", שפירושה "רועה צאן". על פי ההערכות, מקורה של משפחת רוהקר בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. משערים שמשפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור.

היסטוריה ומקורו של שם המשפחה רוהקר

משערים שמשפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי ההערכות, משפחת רוהקר הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי החשד, מקור המשפחה בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. משערים כי המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור.

משמעות שם המשפחה רוהקר

שם המשפחה של רוהקר נגזר מהמילה העברית "רוקה", שפירושה "רועה צאן". על פי החשד, השם ניתן למשפחה כאות כבוד לתפקידם כרועים בעיר העתיקה של חברון. כמו כן, מאמינים כי השם ניתן למשפחה כאות כבוד לתפקידם כמגנים על העם היהודי באזור.

שמות משפחה נפוצים של רוהקר

להלן טבלה של שמות המשפחה הנפוצים ביותר של Rohkar:

שֵׁם מִשׁפָּחָה מַשְׁמָעוּת
רוהקר רועה
רוהקרי מָגֵן
רוהקרין מגן העם היהודי
רוהקרב מגן העם היהודי בחברון

סיכום

שם המשפחה רוהקר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "רוק", שפירושה "רועה צאן". על פי החשד, מקורה של משפחת רוחקר בעיר העתיקה חברון, השוכנת בגדה המערבית. על פי ההערכות, המשפחה הייתה בין המתיישבים היהודים הראשונים באזור. על פי הערכות, השם ניתן למשפחה כאות כבוד לתפקידם כרועים ומגינים של העם היהודי באזור. למידע נוסף על שם המשפחה של רוהקר, אנא בקר בדף הוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן