דף הבית » מומלץ בהקדם » שמיר שם משפחה – סקירה מהירה

שמיר שם משפחה – סקירה מהירה

שמיר שם משפחה – סקירה מהירה

מהו שם משפחת שמיר?

שם המשפחה שמיר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. זה נגזר מהמילה העברית "שמיר", שפירושה "אבן" או "סלע". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמין, כמו סלע.

מקור שם המשפחה שמיר

מקורו של שם המשפחה שמיר הוא במזרח התיכון, ככל הנראה באזור ישראל של ימינו. חושבים שהוא ניתן לאדם שהיה חזק ואמין, כמו סלע. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה.

פירוש שם המשפחה שמיר

שם המשפחה שמיר נגזר מהמילה העברית "שמיר", שפירושה "אבן" או "סלע". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמין, כמו סלע. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה.

וריאציות של שם המשפחה שמיר

לשם המשפחה שמיר יש וריאציות רבות, כולל: – שמיר- שמירה- שמירן- שמירים- שמירה- שמירה- שמירה

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שמיר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה שמיר, ביניהם: – יצחק שמיר, ראש ממשלת ישראל לשעבר- יאיר שמיר, פוליטיקאי ישראלי- יצחק שמיר, פוליטיקאי ישראלי- יצחק שמיר, מנהיג צבא ישראלי- יצחק שמיר, דיפלומט ישראלי- יצחק שמיר, סופר ישראלי

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
שמיר המזרח התיכון אבן או סלע
שמירה המזרח התיכון אבן או סלע
שמירן המזרח התיכון אבן או סלע
שמירים המזרח התיכון אבן או סלע

סיכום

שם המשפחה שמיר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. זה נגזר מהמילה העברית "שמיר", שפירושה "אבן" או "סלע". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה חזק ואמין, כמו סלע. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה שמיר, ביניהם יצחק שמיר, ראש ממשלת ישראל לשעבר, יאיר שמיר, פוליטיקאי ישראלי, יצחק שמיר, מנהיג צבא ישראלי, יצחק שמיר, דיפלומט ישראלי, ויצחק שמיר, סופר ישראלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן