דף הבית » מגזין » שם משפחה של קספר: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות שלו

שם משפחה של קספר: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות שלו

שם משפחה של קספר: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות שלו

מקורות שם המשפחה קספרס

שם המשפחה של קספרס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב קדמון זכר. שם המשפחה של קספר נגזר מהשם הפרטי קספר, שהוא צורה גרמנית והולנדית של השם ג'ספר. ג'ספר הוא שם ממקור פרסי, שמקורו במילה הפרסית "גזב", שפירושה "אוצר". שם המשפחה של קספר נמצא לרוב בגרמניה, הולנד ובחלקים אחרים של אירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ובחלקים אחרים של העולם. מקורו של שם המשפחה קספרס הוא בגרמניה, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19.

משמעות שם המשפחה קספרס

שם המשפחה של קספר נגזר מהשם הפרטי קספר, שהוא צורה גרמנית והולנדית של השם ג'ספר. ג'ספר הוא שם ממקור פרסי, שמקורו במילה הפרסית "גזב", שפירושה "אוצר". ככזה, פירושו של שם המשפחה של קספרס הוא "אוצר". משערים כי שם המשפחה של קספר קשור גם למילה הגרמנית "קספרל", שהיא מונח המשמש להתייחסות לסוג של מופע בובות. מאמינים שזה נובע מהעובדה ששם המשפחה של קספר נגזר מהשם הפרטי קספר, שהוא צורה גרמנית והולנדית של השם ג'ספר.

התפשטות שם המשפחה של קספר

שם המשפחה של קספר נמצא לרוב בגרמניה, הולנד ובחלקים אחרים של אירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ובחלקים אחרים של העולם. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה של קספר בגרמניה, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. שם המשפחה של קספר נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו דרום אפריקה. , אוסטרליה וניו זילנד. מאמינים כי שם המשפחה קספר הובא למדינות אלו על ידי מהגרים גרמנים במאות ה-19 וה-20.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קספרס

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה של קספרס. אלה כוללים את היזם והפילנתרופ הגרמני-אמריקאי הנרי קספרס, הצייר והפסל ההולנדי-אמריקאי ווילם קספרס, הפיזיקאי הגרמני-אמריקאי וחתן פרס נובל מקס קספרס, והמלחין והמנצח הגרמני-אמריקאי הנס קספרס.

סיכום

שם המשפחה של קספרס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב קדמון זכר. שם המשפחה של קספר נגזר מהשם הפרטי קספר, שהוא צורה גרמנית והולנדית של השם ג'ספר. ג'ספר הוא שם ממקור פרסי, שמקורו במילה הפרסית "גזב", שפירושה "אוצר". ככזה, פירושו של שם המשפחה קספרס הוא "אוצר". שם המשפחה קספרס נמצא לרוב בגרמניה, הולנד וחלקים אחרים באירופה, כמו גם בארצות הברית, קנדה, דרום אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה של קספרס, ביניהם היזם והפילנתרופ הגרמני-אמריקאי הנרי קספרס, הצייר והפסל ההולנדי-אמריקאי וילם קספרס, הפיזיקאי הגרמני-אמריקאי וזוכה פרס נובל מקס קספרס, והגרמני. -מלחין ומנצח אמריקאי הנס קספרס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן