דף הבית » מגזין » שם משפחה של גורלניק: מדריך מקיף

שם משפחה של גורלניק: מדריך מקיף

2023-04-22 18:48:00+02:00

מהו שם המשפחה של גורלניק?

שם המשפחה גורלניק הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. היא נגזרת מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה Gurlnik הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל.

משמעות שם המשפחה של גורלניק

שם המשפחה גורלניק נגזר מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה Gurlnik הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. לפי ההערכה, שם המשפחה Gurlnik מקורו במילה היידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה Gurlnik הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. לפי ההערכה, שם המשפחה Gurlnik מקורו במילה היידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה Gurlnik הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת Gurlnik נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. לפי ההערכה, שם המשפחה Gurlnik מקורו במילה היידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל.

שמות משפחה נפוצים של גורלניק ומשמעויותיהם

הטבלה הבאה מספקת רשימה של שמות המשפחה הנפוצים ביותר של Gurlnik ומשמעויותיהם.

שם משפחה מַשְׁמָעוּת
גורלניק איש
גורלניקוביץ' הבן של גורל
גורלניקובה בתו של גרל
גורלניקוף צאצא של גרל
גורלניקופסקי ממשפחת גורלניקוף

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גורלניק

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Gurlnik. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה Gurlnik כוללים:

מיכאיל גורלניק

מיכאיל גורלניק הוא יזם ומשקיע רוסי-אמריקאי. הוא המייסד והמנכ"ל של Gurlnik Ventures, חברת הון סיכון המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים.

איליה גורלניק

איליה גורלניק הוא שחקן ומפיק רוסי-אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הזאב מוול סטריט" ו"הקצר הגדול".

יורי גורלניק

יורי גורלניק הוא אמן ופסל רוסי-אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות פסלי החיות שלו ופסלי הברונזה שלו של דמויות מפורסמות.

שאלות ותשובות על שם המשפחה גורלניק

מה מקור שם המשפחה של גורלניק?

מקורו של שם המשפחה Gurlnik הוא באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל.

מה המשמעות של שם המשפחה גורלניק?

שם המשפחה גורלניק נגזר מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Gurlnik?

כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Gurlnik. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה Gurlnik כוללים את מיכאיל Gurlnik, איליה Gurlnik ויורי Gurlnik.

סיכום

שם המשפחה גורלניק הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. היא נגזרת מהמילה ביידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה Gurlnik הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה Gurlnik, ביניהם מיכאיל Gurlnik, איליה Gurlnik, יורי Gurlnik. שמות המשפחה הנפוצים ביותר של גורלניק ומשמעויותיהם מופיעים בטבלה לעיל. שם משפחת גורלניק הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מאמינים שמקורו במילה היידיש "גורל" שפירושה "אדם". מאמינים שמקורם של משפחת גורלניק באוקראינה, ושם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, בלארוס ורוסיה. משפחת גורלניק נמצאת גם בארצות הברית, קנדה וישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן