דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של ציפור: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלה

שם משפחה של ציפור: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלה

2023-06-02 21:46:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה של הציפור?

שם המשפחה בירד נגזר מהמילה האנגלית הישנה "bridd", שפירושה "ציפור". זה שם תעסוקתי למי שהיה לוכד ציפורים או בז. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "כלה", שפירושה "עורב".

וריאציות של שם המשפחה של הציפורים

לשם המשפחה בירד יש וריאציות רבות, כולל בירד, בירד, בורד, בורד, בורדון ובורדן. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא מאוית "Vogel", ובצרפת, שם הוא מאוית "Oiseau".

מקורות שם המשפחה של הציפורים

מקורו של שם המשפחה Bird באנגליה, שם הוא נמצא לראשונה במחוז נורפולק במאה ה-12. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שמקורו בהיילנדס.

שכיחות שם המשפחה של הציפורים

שם המשפחה Bird נפוץ ביותר באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,912 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,912 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של ציפור

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בירד, כולל השחקן, הזמר והכותב הבריטי, דיוויד בירד; שחקן הכדורסל האמריקאי, לארי בירד; והזמרת והכותבת האמריקאית, שריל קרואו.

סיכום

שם המשפחה בירד נגזר מהמילה האנגלית הישנה "bridd", שפירושה "ציפור". זה שם תעסוקתי למי שהיה לוכד ציפורים או בז. לשם המשפחה בירד יש וריאציות רבות, כולל בירד, בירד, בורד, בורד, בורדון ובורדן. הוא נפוץ ביותר באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,912 הנפוץ ביותר. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בירד, כולל השחקן, הזמר והכותב הבריטי, דיוויד בירד; שחקן הכדורסל האמריקאי, לארי בירד; והזמרת והכותבת האמריקאית, שריל קרואו. לשם המשפחה בירד יש היסטוריה ארוכה ומעניינת, והוא עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן