דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה פוגל

מקור שם המשפחה פוגל

מקור שם המשפחה פוגל

מקור שם המשפחה פוגל

שם המשפחה פוגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית ל"ציפור". ההערכה היא שהשם ניתן למי שהיו קשורים לציפורים או שהיו בעלי איכות דמוית ציפור. יתכן גם שהשם ניתן למי שהתגורר ליד מקלט ציפורים או מקום בו היו ציפורים בשפע. שם המשפחה פוגל נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. במדינות מסוימות, השם שונה ל- Vogeler, Vogelmann או Vogelmann.

משמעות שם המשפחה פוגל

לשם המשפחה פוגל יש מספר משמעויות בתרבויות שונות. בגרמנית, השם מזוהה עם ציפורים וחושבים שניתן למי שהיו קשורים לציפורים או שהיו בעלי איכות דמוית ציפורים. בתרבות היהודית, השם קשור למילה העברית ל"ציפור", שהיא "vogel". בתרבויות מסוימות, השם מזוהה עם המילה הגרמנית ל"שועל", שהיא "פוקס". הסיבה לכך היא ששועלים נתפסו לעתים קרובות כחיות ערמומיות וערמומיות. בתרבויות אחרות, השם קשור למילה הגרמנית ל"זאב", שהיא "זאב". הסיבה לכך היא שזאבים נתפסו כחיות חזקות ועוצמתיות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוגל

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פוגל. חלק מאלה כוללים:

  • השחקן והבמאי הגרמני, מקסימיליאן פוגל
  • שחקן ובמאי אמריקאי, פול פוגל
  • שחקן ובמאי אמריקאי, רוברט פוגל
  • שחקן ובמאי אמריקאי, וויליאם פוגל
  • שחקן ובמאי אמריקאי, ג'ון פוגל
  • שחקן ובמאי אמריקאי, דיוויד פוגל

מקסימיליאן פוגל

מקסימיליאן פוגל הוא שחקן ובמאי גרמני הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הפסנתרן" ו"חיי אחרים". הוא ידוע גם בזכות עבודתו בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו"המשרד".

פול ווגל

פול ווגל הוא שחקן ובמאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "גאולת שושאנק" ו"המייל הירוק". הוא ידוע גם בזכות עבודתו בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו"המשרד".

סיכום

שם המשפחה פוגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית ל"ציפור". ההערכה היא שהשם ניתן למי שהיו קשורים לציפורים או שהיו בעלי איכות דמוית ציפור. יתכן גם שהשם ניתן למי שהתגורר ליד מקלט ציפורים או מקום בו היו ציפורים בשפע. לשם המשפחה פוגל יש כמה משמעויות בתרבויות שונות והוא קשור לציפורים, שועלים וזאבים. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פוגל, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני מקסימיליאן פוגל והשחקן והבמאי האמריקאי פול פוגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן