דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה של פייג': מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה של פייג': מוצא, משמעות ופופולריות

2023-05-07 19:08:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה פייג'?

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת". השם שימש במקור להתייחסות לצעיר ששימש כדף במשק בית אציל. הוא שימש גם ככינוי למי שהיה שליח או שליח. שם המשפחה פייג' נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס.

מה המשמעות של שם המשפחה פייג'?

שם המשפחה פייג' נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת". השם שימש במקור להתייחסות לצעיר ששימש כדף במשק בית אציל. זה שימש גם ככינוי למי שהיה שליח או שליח. שם המשפחה פייג' מקושר לרוב עם שירות ונאמנות. זה קשור גם לכוח ואומץ, שכן השם שימש במקור להתייחסות לגבר צעיר ששימש כדף במשק בית אציל.

מהי הפופולריות של שם המשפחה פייג'?

שם המשפחה פייג' הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פייג' הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר בארה"ב, עם כ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. שם המשפחה פייג' פופולרי גם במדינות אחרות, כמו קנדה , אוסטרליה וניו זילנד. בקנדה, שם המשפחה פייג' הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. באוסטרליה, שם המשפחה פייג' הוא שם המשפחה ה-690 הנפוץ ביותר, כאשר לערך 0.01% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בניו זילנד, שם המשפחה פייג' הוא שם המשפחה ה-890 הנפוץ ביותר, כאשר לערך 0.01% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה.

שמות המשפחה הפופולריים ביותר של פייג' בארצות הברית

10 שמות המשפחה המובילים של פייג' בארצות הברית

דַרגָה שם משפחה מספר אנשים
1 פייג' 18,839
2 פיין 17,744
3 כאב 14,845
4 כְּאֵב 13,902
5 פגאנו 11,845
6 פיגל 11,744
7 פאג'ט 10,845
8 פגאנו 9,902
9 פאגליה 9,744
10 פגאנו 8,845

שמות משפחה פופולריים אחרים של פייג' בארצות הברית

שמות משפחה פופולריים אחרים של פייג' בארצות הברית כוללים את פייג'-סמית', פייג'-ג'ונס, פייג'-בראון, פייג'-וויליאמס, פייג-טיילור, פייג'-וילסון, פייג'-מרטין, פייג'-דיוויס, פייג-אלן ופייג-תומפסון .

סיכום

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת". השם שימש במקור להתייחסות לצעיר ששימש כדף במשק בית אציל. זה קשור לרוב לשירות ונאמנות, כמו גם לכוח ואומץ. שם המשפחה פייג' הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית, כאשר לערך 0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. שמות המשפחה הפופולריים ביותר של פייג' בארצות הברית כוללים את פייג', פיין, פיין, כאב, פאגנו, פאגל, פאג'ט, פאגנו, פאגליה ופגאנו. שמות משפחה פופולריים אחרים של פייג' בארצות הברית כוללים את פייג'-סמית', פייג'-ג'ונס, פייג'-בראון, פייג'-וויליאמס, פייג-טיילור, פייג'-וילסון, פייג'-מרטין, פייג'-דיוויס, פייג-אלן ופייג-תומפסון .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן