דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של סופר מתח אנגלי

שם משפחה של סופר מתח אנגלי

2023-05-05 06:13:00+02:00

מבוא לסופרי מתח באנגלית

כותבי מותחנים אנגליים מייצרים כמה מהסיפורים המרגשים והמותחים ביותר במשך דורות. מיצירותיו הקלאסיות של ארתור קונאן דויל ועד ליצירות המופת המודרניות של סטיבן קינג, המחברים הללו כבשו את הקוראים בסיפורי המסתורין והמתח המרתקים שלהם. בעוד שרבים מהסופרים הללו ידועים, יש עדיין כמה מחברים פחות מוכרים שהטביעו את חותמם בז'אנר מותחנים. במאמר זה, נסקור כמה מסופרי המותחן האנגלים הפופולריים ביותר ואת שמות המשפחה שלהם.

ארתור קונן דויל

אחד מסופרי המותחן האנגלים המפורסמים ביותר הוא ארתור קונאן דויל. הוא ידוע בעיקר בזכות דמותו האיקונית שרלוק הולמס, שהופיעה במספר ספרים, סרטים וסדרות טלוויזיה. דויל נולד בסקוטלנד ב-1859 ונחשב לאחד הסופרים המשפיעים בכל הזמנים. יצירותיו תורגמו ליותר מ-50 שפות ונמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם. שם המשפחה שלו הוא דויל.

אגטה כריסטי

סופרת מותחנים אנגלית פופולרית נוספת היא אגתה כריסטי. היא ידועה בעיקר בזכות רומני המסתורין שלה, שנמכרו ביותר משני מיליארד עותקים ברחבי העולם. יצירותיה עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. כריסטי נולדה ב-1890 ונחשבת לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם המשפחה שלה הוא כריסטי.

סטפן קינג

סטיבן קינג הוא אחד מסופרי המותחן האנגלים הפופולריים ביותר בעידן המודרני. הוא ידוע בעיקר ברומני האימה שלו, שנמכרו ביותר מ-350 מיליון עותקים ברחבי העולם. יצירותיו עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. קינג נולד ב-1947 ונחשב לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם המשפחה שלו הוא קינג.

ג'ון גרישם

ג'ון גרישם הוא סופר מתח אנגלי פופולרי נוסף. הוא ידוע בעיקר במותחנים המשפטיים שלו, שנמכרו ביותר מ-300 מיליון עותקים ברחבי העולם. יצירותיו עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. גרישם נולד ב-1955 ונחשב לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם משפחתו הוא גרישם.

ג'יימס פטרסון

ג'יימס פטרסון הוא סופר מתח אנגלי פופולרי נוסף. הוא ידוע בעיקר בזכות רומני המסתורין והמתח שלו, שנמכרו ביותר מ-300 מיליון עותקים ברחבי העולם. יצירותיו עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. פטרסון נולד ב-1947 ונחשב לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם המשפחה שלו הוא פטרסון.

דן בראון

דן בראון הוא סופר מתח אנגלי פופולרי נוסף. הוא ידוע בעיקר ברומני המסתורין והמתח שלו, שנמכרו ביותר מ-200 מיליון עותקים ברחבי העולם. יצירותיו עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. בראון נולד ב-1964 ונחשב לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם המשפחה שלו הוא בראון.

לי צ'יילד

לי צ'יילד הוא עוד סופר מותחן אנגלי פופולרי. הוא ידוע בעיקר בזכות הרומנים שלו עם ג'ק רייצ'ר, שנמכרו ביותר מ-100 מיליון עותקים ברחבי העולם. יצירותיו עובדו למספר רב של סרטים, סדרות טלוויזיה ומחזות. צ'יילד נולד ב-1954 ונחשב לאחד הסופרים המצליחים בכל הזמנים. שם המשפחה שלו הוא צ'יילד.

סיכום

כותבי מותחנים אנגליים מייצרים כמה מהסיפורים המרגשים והמותחים ביותר במשך דורות. מיצירותיו הקלאסיות של ארתור קונאן דויל ועד ליצירות המופת המודרניות של סטיבן קינג, המחברים הללו כבשו את הקוראים בסיפורי המסתורין והמתח המרתקים שלהם. בעוד שרבים מהסופרים הללו ידועים, יש עדיין כמה מחברים פחות מוכרים שהטביעו את חותמם בז'אנר מותחנים. במאמר זה, בדקנו כמה מסופרי המתח האנגליים הפופולריים ביותר ואת שמות המשפחה שלהם. אנו מקווים שהמאמר הזה היה אינפורמטיבי ושהוא עזר לך ללמוד עוד על מחברים אלה ויצירותיהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן