דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה של נשיא ברזיל: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של נשיא ברזיל: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של נשיא ברזיל: כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה של נשיא ברזיל: כל מה שאתה צריך לדעת

נשיא ברזיל הוא ראש המדינה וראש הממשלה של הרפובליקה הפדרטיבית של ברזיל. הנשיא הוא המפקד העליון של הכוחות המזוינים של ברזיל ועומד בראש הרשות המבצעת של ממשלת ברזיל. הנשיא הנוכחי של ברזיל הוא ז'איר בולסונארו, שנבחר בשנת 2018. שם משפחתו הוא בולסונארו.

היסטוריה של שם בולסונארו

השם בולסונארו קיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו בפורטוגל, שם שימש לראשונה כשם משפחה. השם נגזר מהמילה הפורטוגזית "bolso", שפירושה כיס. השם ניתן כנראה למישהו שנשא כיס או נרתיק. השם בולסונארו נמצא בשימוש בברזיל מאז המאה ה-19. הוא נפוץ ביותר במדינות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו. השם נמצא גם בחלקים אחרים של ברזיל, כמו Minas Gerais, Paraná ו-Bahia.

שימוש נוכחי בשם בולסונארו

השם בולסונארו משמש עד היום בברזיל. הוא נפוץ בעיקר במדינות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של המדינה. השם משמש גם במדינות אחרות, כמו פורטוגל, ספרד וארצות הברית. השם בולסונארו משמש גם בשפות אחרות. בספרדית, הוא מאוית "Bolsoñaro". בפורטוגזית, הוא מאוית "בולסונארו". באיטלקית הוא מאוית "בולזונארו".

עובדות מעניינות על השם בולסונארו

השם בולסונארו קשור למספר דמויות בולטות בברזיל. ז'איר בולסונארו, הנשיא הנוכחי של ברזיל, הוא הנושא המפורסם ביותר של השם. בולסונארו בולטים נוספים כוללים את פאולו בולסונארו, פוליטיקאי ובנו של ז'איר בולסונארו, ואדוארדו בולסונארו, פוליטיקאי ובנו של ז'איר בולסונארו. השם בולסונארו קשור גם למספר עסקים בברזיל. Bolsonaro & Cia הוא משרד עורכי דין שבסיסו בסאו פאולו. Bolsonaro & Filhos היא חברת בנייה שבסיסה בריו דה ז'ניירו. Bolsonaro & Associados היא חברת רואי חשבון שבסיסה בריו דה ז'נרו.

שאלות ותשובות

  • מהיכן מקור השם בולסונארו? מקורו של השם בולסונארו הוא בפורטוגל, שם הוא שימש לראשונה כשם משפחה. השם נגזר מהמילה הפורטוגזית "bolso", שפירושה כיס.
  • היכן השם בולסונארו הנפוץ ביותר? השם בולסונרו נפוץ בעיקר במדינות ריו דה ז'ניירו וסאו פאולו, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של ברזיל.
  • מיהו הנושא המפורסם ביותר של השם בולסונארו? ז'איר בולסונארו, הנשיא הנוכחי של ברזיל, הוא הנושא המפורסם ביותר של השם.
  • אילו עסקים קשורים לשם בולסונארו? Bolsonaro & Cia הוא משרד עורכי דין שבסיסו בסאו פאולו. Bolsonaro & Filhos היא חברת בנייה שבסיסה בריו דה ז'ניירו. Bolsonaro & Associados היא חברת רואי חשבון שבסיסה בריו דה ז'נרו.

השם בולסונארו הוא שם בן מאות שנים שעדיין נעשה בו שימוש בברזיל כיום. הוא נפוץ בעיקר במדינות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של המדינה. השם קשור לכמה דמויות בולטות בברזיל, כולל נשיא ברזיל הנוכחי, ז'איר בולסונארו. השם בולסונארו קשור גם למספר עסקים בברזיל, כגון משרדי עורכי דין, חברות בנייה וחברות רואי חשבון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן